  • 1. Data: 2016-11-19 01:53:37
    Temat: Rząd oszukał każdego Polaka na 5000 zł
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kwota-wolna-o
    d-podatku-nizsza-o-5-tysiecy-zlotych-od-obiecywanej-
    w-kampanii/7g915ks

    --
    animka

  • 2. Data: 2016-11-19 06:49:25
    Temat: Re: Rząd oszukał każdego Polaka na 5000 zł
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-19 o 01:53, Animka pisze:
    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kwota-wolna-o
    d-podatku-nizsza-o-5-tysiecy-zlotych-od-obiecywanej-
    w-kampanii/7g915ks

    Dałaś zły tytuł. Zazwyczaj kwotę fraudu podaje się rzeczywistą a nie w
    kwocie podatku z niego wynikającej. Zatem jeśli podatkowo rząd oszukał
    na 5 tysięcy,
    to normalnie wyrwał nam z kieszeni prawie 28 tysięcy.
    I nie każdego. Tylko tych rozliczających PIT.

  • 3. Data: 2016-11-19 12:16:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-19 o 06:49, cef pisze:
> [...]
    > na 5 tysięcy,
    > to normalnie wyrwał nam z kieszeni prawie 28 tysięcy.
    > I nie każdego. Tylko tych rozliczających PIT.

    Wręcz przeciwnie - kwota wolna od podatku o 5000zł mniejsza to tylko
    900zł podatku więcej do zapłacenia (i ta druga suma może być co najwyżej
    podawana jako fraud).

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2016-11-19 13:54:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-11-16 o 12:16, Liwiusz pisze:

    > Wręcz przeciwnie - kwota wolna od podatku o 5000zł mniejsza to tylko
    > 900zł podatku więcej do zapłacenia (i ta druga suma może być co najwyżej
    > podawana jako fraud).

    Po za tym, nie rząd obiecywał, tylko politycy PiS. Ciekawe, czy możliwy
    był by pozew zbiorowy przeciwko tej partii. My, jako wyborcy
    wywiązaliśmy się ze swojej części umowy i mają władzę. Oni ze swojej
    nie. :-)

  • 5. Data: 2016-11-19 17:42:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-19 o 12:16, Liwiusz pisze:
> [...]
    >
    > Wręcz przeciwnie - kwota wolna od podatku o 5000zł mniejsza to tylko
    > 900zł podatku więcej do zapłacenia (i ta druga suma może być co najwyżej

    No tak, ostatnio za dużo przeliczam. Mea culpa.
    Ale niewątpliwie kwota wolna rzedu 28 tysięcy byłaby uczciwym rozwiązaniem.

  • 6. Data: 2016-11-19 19:00:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > był by pozew zbiorowy przeciwko tej partii. My, jako wyborcy
    > wywiązaliśmy się ze swojej części umowy i mają władzę. Oni ze swojej

    Było - któryś z sądów "wyższych" się wypowiadał. Obietnice wyborcze nie
    są umową w rozumieniu blablabla i możecie pana Jarka pocałować w d4.
    Zresztą każdego innego polityka też.

    Shrek

  • 7. Data: 2016-11-19 21:04:03
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > na 5 tysięcy,
    > to normalnie wyrwał nam z kieszeni prawie 28 tysięcy.
    > I nie każdego. Tylko tych rozliczających PIT.

    Taki tytuł był na tym portalu, sorry ;-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-11-19 22:22:16
    Od: z <...@...pl>

    Ciekawe, czy możliwy
    > był by pozew zbiorowy przeciwko tej partii. My, jako wyborcy
    > wywiązaliśmy się ze swojej części umowy i mają władzę. Oni ze swojej
    > nie. :-)

    Jestem za. Ale po całości. Taki jeden ryszawy to przez 8 lat g... zrobił
    z tego co obiecywał. Tak wiem... Był kryzys i nic nie mógł zrobić.
    Również obniżyć kwoty wolnej. I to chyba wyrok był jeszcze za jego kadencji.

  • 9. Data: 2016-11-20 02:03:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-19 o 22:22, z pisze:
> [...]
    > zrobił z tego co obiecywał. Tak wiem... Był kryzys i nic nie mógł zrobić.
    > Również obniżyć kwoty wolnej. I to chyba wyrok był jeszcze za jego
    Ale na żarcie ośmiorniczek i innych wymyślnych drogich "specjałów"
    (tfu!) to sobie nie żałowali. Mogli jeszcze zeżreć sobie całego rekina.
    Może by się nasycili.

    --
    animka

  • 10. Data: 2016-11-20 09:45:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-20 o 02:03, Animka pisze:
    > Ale na żarcie ośmiorniczek i innych wymyślnych drogich "specjałów"
    > (tfu!) to sobie nie żałowali. Mogli jeszcze zeżreć sobie całego rekina.
    > Może by się nasycili.

    A tak już całkiem poza tematem

    Usłyszałem w tvn24

    Podobno Tramp powiedział kiedyś że gdyby kandydował to chciałby z parti
    republikanów bo ich wyborcy są najgłupsi i da się im wmówić wszystko.

    I tylko jedna uwaga. Tramp tego nie powiedział

    Mnie jako cokolwiek śledzącego politykę utrwaliła się ta informacja

    Dlatego z jeszcze większą ostrożnością trzeba podchodzić do tego co nam
    wpychają do mózgów media i inne portale spod ciemnej gwiazdy.