  • 1. Data: 2005-04-20 16:05:32
    Temat: Rozwod?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    wiem ze to pytanie jest dosc glupie bo jest duza rozpietosc cenowa jesli
    chodzi o reprezentowanie kogos przez adwokata na takiej sprawie ale czy ktos
    moze mi podac rzad wieklkosci kosztow jakie trzeba by wylozyc zeby wynajac
    adwokata?
    Chodzi o sprawe rozwodowa, znecanie sie psychiczne nad zona i podzial
    majatku w tym przypadku majatek to konto ojca do ktorego nie dopuszcza
    absolutnie matki i wydziela jej jakies grosze (ok 400zl) na zycie
    miesiecznie z renty?
    Pozdraiwam was i jeszcze raz przepraszam ze takie pytanie zadalem:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-04-20 19:48:33
    Temat: Re: Rozwod?
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Jacek23 napisał(a):

    > Chodzi o sprawe rozwodowa,

    ze slyszenia
    w czestochowie ok. 2000 - 3000 pln

    > znecanie sie psychiczne nad zona

    to masz w promocji od prokuratury gratis

    > i podzial
    > majatku w tym przypadku majatek to konto ojca do ktorego nie dopuszcza
    > absolutnie matki i wydziela jej jakies grosze (ok 400zl) na zycie
    > miesiecznie z renty?

    tutaj nie wiem a nie chce mi sie szukac

    > Pozdraiwam was i jeszcze raz przepraszam ze takie pytanie zadalem:)

    też uważasz, że najlepiej sprawdzic w praktyce (bp, nmsp)

    pozdr.

    m.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 3. Data: 2005-04-20 20:11:59
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Dziekuje za odpowiedz, czy nagranie na tasmie lub zapis cyfrowy moze byc
    jakims dowodem na to znecanie sie.....a jelsi tak to rozumiem zeby nie
    przekroczyc prawa o nagrywaniu rozmow to musi matka nagrac taka rozmowe i w
    niej uczesniczyc)?...bo swiadkow to chyba nie latwo bedzie znalesc....:(

    Czy opinia lekarska o nerwicy moze byc dowodem tez ?...i jak udowodnic ze to
    przez ojca?

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2005-04-20 20:12:39
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

[...]

    przez ojca?...ja to wiem ze przez niego ale sad pewnie nie uwierzy od tak
    sobie bo jest opinia ze matka ma nerwice.

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2005-04-20 21:20:23
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > niej uczesniczyc)?...bo swiadkow to chyba nie latwo bedzie znalesc....:(

    Tak, jest dowodem. Tak, powinna to być jej rozmowa, nie podsłuchana.
    Natomiast o znęcaniu nie ma co wspominać w czasie rozwodu, jeśli takie
    incydenty nie były każdorazowo zgłaszane policji (tam się te dowody
    przedstawia).

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 6. Data: 2005-04-20 23:12:35
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Natomiast o znęcaniu nie ma co wspominać w czasie rozwodu,

    myslisz , ze nie mialoby to znaczenia przy orzeczeniu winy?

    Sandra

  • 7. Data: 2005-04-20 23:59:05
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > myslisz , ze nie mialoby to znaczenia przy orzeczeniu winy?

    Nagranie rozmowy jako jedyny dowód tego znęcania się? Brak świadków, brak
    zgłoszeń na policję, jakichkolwiek interwencji? Raczej nie przejdzie.
    Lepiej zacząć składanie zawiadomień o przestępstwie, każdorazowo wzywać
    policję, zgłosić się do odpowiednich organizacji.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 8. Data: 2005-04-21 03:43:16
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Beniamin napisał(a):

    > Nagranie rozmowy jako jedyny dowód tego znęcania się? Brak świadków,
    > brak zgłoszeń na policję, jakichkolwiek interwencji? Raczej nie przejdzie.

    zero inwencji, z - e - r - o.

    Jak sie postarasz to udowodnisz wszystko ;)[1]

    pozdr.

    m.

    [1] Jak powiedzial znany pisarz: "My za pomocą zdjęć i świadków możemy
    udowodnić, że ziemia jest płaska"

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 9. Data: 2005-04-21 06:36:07
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > zero inwencji, z - e - r - o.
    >
    > Jak sie postarasz to udowodnisz wszystko ;)[1]

    Pewnie, dziesięciu świadków, którzy dokładnie widzieli akty znęcania się
    znajdzie się na byle forum dla skrzywdzonych kobiet i w każdej takiej
    organizacji. Tyle, że postępowanie według mojej rady jest uczciwe, daje
    szanse na ukaranie gościa, daje dużo większe szanse na udowodnienie znęcania
    się na rozprawie rozwodowej i dodatkowo szansę na powstrzymanie tego
    procederu wcześniej.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 10. Data: 2005-04-21 10:44:20
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

> [...]
    znęcania
    > się na rozprawie rozwodowej i dodatkowo szansę na powstrzymanie tego

    nie zgodzilabym sie z tym tak do konca , zalezy od metody jaka przyjal
    sprawca niekiedy jest trudna do udowodnienia nawet przez takie interwencje
    np. zjawia sie policja , w domu spokojnie , sprawca w papuciach oglada
    telewizje i co? sasiedzi go nie slyszeli, on sam twierdzi policji , ze to
    zony plan by go oskarzyc a nic jej przeciez nie zrobil, nie powiedzial ?
    bierzesz pod uwage takie sytuacje , ze sprawca doskonale wie jak sobie
    radzic by nie bylo swiadkow ?

    Sandra