    From: "Jacek23" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwod?
    Date: Wed, 20 Apr 2005 22:12:39 +0200

    Dziekuje za odpowiedz, czy nagranie na tasmie lub zapis cyfrowy moze byc
    jakims dowodem na to znecanie sie.....a jelsi tak to rozumiem zeby nie
    przekroczyc prawa o nagrywaniu rozmow to musi matka nagrac taka rozmowe i w
    niej uczesniczyc)?...bo swiadkow to chyba nie latwo bedzie znalesc....:(

    Czy opinia lekarska o nerwicy moze byc dowodem tez ?...i jak udowodnic ze to
    przez ojca?...ja to wiem ze przez niego ale sad pewnie nie uwierzy od tak
    sobie bo jest opinia ze matka ma nerwice.

    j...@p...pl
    gg: 207344