  • 1. Data: 2005-04-20 14:22:51
    Temat: Tele2 - wypowiedzenie umowy.
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Od pewnego czasu korzystam z uslugi "Dobry Wieczor i Weekend w Tele2".
    Wykonywalem naprawde duzo polaczen i...
    Tele2 przyslalo mi dzis wypowiedzenie umowy - ot takie normalne,
    regulaminowe.
    Oto ono:
    http://tinyurl.com/aqdjs
    Czy, gdybym chcial zawrzec z nimi ponownie umowe, moga mi odmowic bez
    podania przyczyn? (jest taki zapis w regulaminie - ale czy jest on zgodny z
    PT?)
    Dodam, ze nie mialem zadnych problemow z terminowoscia oplat (Polecenie
    Zaplaty, srodki na koncie zapewnione).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2005-04-20 14:45:15
    Temat: Re: Tele2 - wypowiedzenie umowy.
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > PT?)
    > Dodam, ze nie mialem zadnych problemow z terminowoscia oplat (Polecenie

    Z tego co czytam w tym piśmie to wypowiedzenie dotyczy chyba tylko
    preselekcji a nie samej możliwości wykonywania połączeń.

    Pozdrawiam
    Jacek P.

  • 3. Data: 2005-04-20 15:19:03
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Jacek P. wrote:
    > Z tego co czytam w tym piśmie to wypowiedzenie dotyczy chyba tylko
    > preselekcji a nie samej możliwości wykonywania połączeń.

    Preselekcja to sprawa pomiedzy mna a Tepsa (Tele2 nic do tego). Ichnia umowa
    o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych tak sie nazywa.
    Wypowiedzenieumowy dotyczy wlasnei mozliwosci wykonywania i rozliczania
    polaczen przez T2.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-04-20 15:27:01
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    SDD wrote:

> [...]
    > Dodam, ze nie mialem zadnych problemow z terminowoscia oplat
    > (Polecenie Zaplaty, srodki na koncie zapewnione).

    hyhy, ciekawe...
    Dzwoniłeś do nich? Dlaczego w ogóle wypowiedzieli?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2005-04-20 21:21:15
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > hyhy, ciekawe...
    > Dzwoniłeś do nich? Dlaczego w ogóle wypowiedzieli?

    Za dużo dzwonił w ramach ryczałtu?

  • 6. Data: 2005-04-21 01:37:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 20 Apr 2005 15:27:01 +0000 (UTC),
    Massai <t...@w...pl> screamed:

    > hyhy, ciekawe...
    > Dzwoniłeś do nich? Dlaczego w ogóle wypowiedzieli?

    Niech zgadnę - dzwonienie do numerów dostępowych do Internetu w numeracji
    "lokalnej"... <:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 03:37:06 user up 10588 days, 15:32, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If Murphy's law can go wrong, it will.