eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozwiązanie umowy o pracę/wypowiedzenie, a długie zwolnienie lekarskie › Re: Rozwiązanie umowy o pracę/wypowiedzenie, a długie zwolnienie lekarskie
    From: "gdaMa" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy o pracę/wypowiedzenie, a długie zwolnienie
    lekarskie
    Date: Thu, 24 Nov 2005 12:40:58 +0100

    news:dm48c6$sps$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeśli firma ulega likwidacji to zasiłek chorobowy niczego nie blokuje -
    > art. 41 z indeksem 1 kp.

    Czy może blokować przekształceniu firmy??
    Sugerowano małżonkowi by starał sie o zasiłek rehabilitacyjny, ale lekarz
    prowadzący nie zgodził się na wypełnienie tamtego wniosku.
    Aktualnie z-d pracy jest dystrybutorem kosmetyków konkretnej marki, w
    grudniu kończy się umowa dystrybucyjna, firma prawdopodobnie będzie istniała
    dalej, ale nie jako dystrybutor uwiązany do konkretnego producenta.

    gdaMa