  • 1. Data: 2005-05-15 16:20:43
    Temat: Rozprawa Sadowa- co zrobić kiedy nie moge sie stawić
    Od: "Sławek" <s...@p...com>

    Mam wyznaczony termin rozprawy na wtorek. Wczoraj dopadła mnie grypa i mam
    chore zatoki a Sąd jest oddalony o 200 km do którego muszę jechac
    samochodem. Ze wzdgledów zdrowotnych raczej nie dam rady się stawić. Co mam
    zrobić aby przełożyć rozprawę.

  • 2. Data: 2005-05-15 16:24:28
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sławek napisał(a):
> [...]
    > chore zatoki a Sąd jest oddalony o 200 km do którego muszę jechac
    > samochodem. Ze wzdgledów zdrowotnych raczej nie dam rady się stawić. Co mam

    jakie postępowanie?

    KG

  • 3. Data: 2005-05-15 16:26:14
    Od: "Sławek" <s...@p...com>

    postępowanie cywilne

  • 4. Data: 2005-05-15 17:13:49
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Sławek napisał(a):
> [...]
    > chore zatoki a Sąd jest oddalony o 200 km do którego muszę jechac
    > samochodem. Ze wzdgledów zdrowotnych raczej nie dam rady się stawić. Co mam

    Wyslij faksem pismo o usprawiedliwienie nieobecności.
    A następnie poczta zwolnienie lekarskie.

    Michał
    ==============
    www.prawo.hg.pl
    m...@p...pl

  • 5. Data: 2005-05-15 21:34:36
    Od: niecka <f...@i...net>

    Mecenas wrote:

    > Wyslij faksem pismo o usprawiedliwienie nieobecności.
    > A następnie poczta zwolnienie lekarskie.

    ... a stronie przeciwnej nic o tym nie mow. A co tam. Niech jada 400 km
    z jezykiem na brodzie, zeby pocalowac klamke. ;-)

  • 6. Data: 2005-05-15 21:42:15
    Od: "Sławek" <s...@p...com>

    Użytkownik "niecka" <f...@i...net> napisał w wiadomości

    > ... a stronie przeciwnej nic o tym nie mow. A co tam. Niech jada 400 km z
    > jezykiem na brodzie, zeby pocalowac klamke. ;-)

    przejadą sie 5 km, bo są miejscowymi

  • 7. Data: 2005-05-15 22:08:29
    Od: niecka <f...@i...net>

    S?awek wrote:
    > U?ytkownik "niecka" <f...@i...net> napisa? w wiadomo?ci

    > przejad? sie 5 km, bo s? miejscowymi

    A czy nie uwazasz ze z czystej uczciwosci nalezy
    WSZYSTKICH wszystkich uczestnikow?

  • 8. Data: 2005-05-15 22:19:45
    Od: "Slawek" <s...@p...com>

    Uzytkownik "niecka" <f...@i...net> napisal w wiadomosci

    > A czy nie uwazasz ze z czystej uczciwosci nalezy
    > WSZYSTKICH wszystkich uczestnikow?

    z uczciwosci to nie wiem , ale z dobrego zachowania to wypada powiadomic
    wszystkich. Dlatego zadaje pytanie na forum jak powinienem postapic.