  • 1. Data: 2005-05-15 13:28:33
    Temat: Apelacja - doręczenie odpisów
    Od: "Sewer" <s...@w...gazeta.pl>

    Jeśli wniosę apelację z odpisami, ale bez opłaty sądowej to sąd najpierw
    wyśle odpisy do stron czy będzie czekał na wpłatę zawiadamiając o
    kojnieczności usunięcia braku.
    Czy jeśli wcześniej byłem zwolniony z opłaty sądowej (I instancja) to czy
    sąd z urzędu uzna, iż jestem zwolniony z opłaty za wniesienie apelacji
    (opłaty uzależnionej od wartości sprawy)? Nie było w tym czasie składane
    inne lub zmieniane oświadczenie o stanie majątkowym.

    Pozdrawiam
    Sewer

  • 2. Data: 2005-05-15 14:08:49
    Temat: Re: Apelacja - doręczenie odpisów
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sewer napisał(a):
    > Jeśli wniosę apelację z odpisami, ale bez opłaty sądowej to sąd najpierw
    > wyśle odpisy do stron czy będzie czekał na wpłatę zawiadamiając o
    > kojnieczności usunięcia braku.

    najpierw opłata

    > Czy jeśli wcześniej byłem zwolniony z opłaty sądowej (I instancja) to czy
    > sąd z urzędu uzna, iż jestem zwolniony z opłaty za wniesienie apelacji
    > (opłaty uzależnionej od wartości sprawy)?

    to zależy od czego byłeś zwolniony
    jeśli w całości od kosztów sądowych, to zwolnienie obowiązuje nadal
    jeśli tylko w części (np. od wpisu), to nie ma automatycznego
    zwolnienia, musisz złożyć ponownie wniosek

    KG