  • 1. Data: 2005-05-15 12:36:05
    Temat: działanie na szkodę spółki - zmiany w przepisach
    Od: "Sewer" <s...@w...gazeta.pl>

    chronologicznie:

    i w skrócie

    1. były szkody znacznych rozmiarów - bodajże dotyczyły mienia społecznego
    2. ustawa o ochronie obrotu gospodarczego
    3. obecny kodeks karny

    wydaje mi się że wejście ustawy o ochronie obrotu gospodarczego zniosło
    szkody znaczących rozmiarów - efekt był odwrotny od zamierzonego.

    Mam pytanie czy działanie na szkodę spółki w 1993 (spółki w której udziały
    miały spółki skarbu państwa) podlega przedawnieniu?

    I czy działanie na szkodę spółki w styczniu 2000 r. podlega przedawnieniu?

    Jak jest to dla kogoś jasne bardzo proszę o informację

    Pozdrawiam
    Sewer