  • 11. Data: 2007-05-04 16:34:23
    Temat: Re: "Rozmawianie" przez komorke podczas jazdy samochodem
    Od: stern <s...@0...pl>

    Marek Dyjor napisał(a):

    > iść w zaparte i mieć nadzieję, że się tym kolesiom nie będzie chciało
    > przychodzić do sądu grodzkiego.

    oczywiście, że przyjdą i potwierdzą to co jest na piśmie, bo o sprawie
    już dawno zapomnieli.

  • 12. Data: 2007-05-04 17:02:02
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 04-05-2007 o 17:58:45 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > To raczej Jasko nie nadąża za zmianami ;-)

    Google powinno podawac te ustawy zaczynajac od najbardziej aktualnych
    wersji :)

    Poprawiam sie na:
    "Zabrania się: korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania
    słuchawki lub mikrofonu w ręku;"

    Nie zmienia to faktu, ze przepis jest idiotyczny. Nie liczy sie sposob w
    jaki korzystamy z telefonu (np. przez zestaw sluchawkowy) ale jakie
    funkcje posiada. Teoretycznie, ustawodawca zezwala na uzywanie kazdego
    telefonu :) Jesli telefon posiada opcje zestawu glownomowiacego lub
    sluchawkowego to, w mysl ustawy, mozna go uzywac w dowolny sposob (np.
    rozmawiajac ze sluchawka przylozona do glowy albo piszac sms).

    Chyba, ze to tez nie jest najaktualniejsza wersja przepisu...

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 13. Data: 2007-05-04 18:14:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Poprawiam sie na:
    > "Zabrania się: korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania
    > słuchawki lub mikrofonu w ręku;"

    > rozmawiajac ze sluchawka przylozona do glowy albo piszac sms).

    hmmm, o ile mozesz rozmawiac ze sluchawka przy glowie jak ci ja trzyma
    pasazer, ale jak wyobrazasz sobie pisanie sms nie tzymajac telefonu w reku,
    no chyba ze masz uchwyt :)

  • 14. Data: 2007-05-04 18:26:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.trtaxoogrgp2nr@sempron Jasko Bartnik
    <a...@s...nadole> pisze:

    > Poprawiam sie na:
    > "Zabrania się: korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego
    > trzymania słuchawki lub mikrofonu w ręku;"
    Zauważ, że ten przepis nie precyzuje jednoznacznie, że chodzi o rękę
    należącą do osoby kierującą pojazdem.
    BTW - te przepisy są tak debilne, a gliny tak prymitywne, że niejednokrotnie
    korciło mnie (i niewykluczone, że w końcu skorci) aby mijając autem patrol
    drogowy pogadać sobie do przyłożonej do ucha własnej ręki i zrobić z nich
    idiotów na usługach równie głupiego prawa.
    Jak rzekł bowiem filozof: "Któż jest głupszy? Głupiec, czy ten kto za
    głupcem podąża?". ;))

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2007-05-04 19:43:05
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 04-05-2007 o 20:14:14 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > hmmm, o ile mozesz rozmawiac ze sluchawka przy glowie jak ci ja trzyma
    > pasazer, ale jak wyobrazasz sobie pisanie sms nie tzymajac telefonu w
    > reku,
    > no chyba ze masz uchwyt :)

    Ostatnia ciekawostka z rynku telefonow komorkowych - rozpoznawanie mowy :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 16. Data: 2007-05-04 20:29:25
    Od: MiCHA <m...@m...waw.pl>

    B wrote:

    > I co moge zrobic ? Jak ich podejsc ? Jak sie bronic na sprawie?

    Jeżeli wtedy nie zdążyłeś wybrać numeru, to po prostu... pokaż billing.

    --
    MiCHA

  • 17. Data: 2007-05-04 20:43:18
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 04 May 2007 20:14:14 +0200, szerszen napisał(a):

    > jak wyobrazasz sobie pisanie sms nie tzymajac telefonu w reku, no chyba
    > ze masz uchwyt

    Można jeszcze dyktować sekretarce ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 18. Data: 2007-05-04 21:10:17
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "MiCHA" <m...@m...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli wtedy nie zdążyłeś wybrać numeru, to po prostu... pokaż billing.

    Równie dobrze mógł korzystać z telefonu żony / siostry / mamy /
    kolegi...

    Piotr

  • 19. Data: 2007-05-05 08:42:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ostatnia ciekawostka z rynku telefonow komorkowych - rozpoznawanie mowy :)

    a to dosc dziwne, bo nawet na pc jeszcze niema takiego dobrego
    oprogramowania, a na komorke twierdzisz ze jest, ciekawostka, masz na
    poparcie tego jakies fakty?

  • 20. Data: 2007-05-05 09:11:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 05.05.2007 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:
> [...]
    > a to dosc dziwne, bo nawet na pc jeszcze niema takiego dobrego
    > oprogramowania, a na komorke twierdzisz ze jest, ciekawostka, masz na

    Pewnie skrót myślowy - rozpoznawanie w zakresie wybierania zdefiniowanych
    numerów - np. mówisz taryfa i dzwoni po taksówkę na wcześniej zapisany nr.
    Używam z powodzeniem od dłuższego czasu i niezmiernie rzadko zdarza się,
    że coś pójdzie nie tak. Tel. Qtek9100 z win.mob.5.0. W tym zakresie to ani
    ostatnia ani ciekawostka, ale zdecydowanie rozwiązuje omawiany tu problem.

    --
    Marcin