  • 1. Data: 2007-05-04 11:11:29
    Temat: OC- problem
    Od: MKŁukasz <m...@g...com>

    Witam

    Kupilem samochod ubezpieczony w "TUW Pocztowe". Poprzedni wlaściciel
    zaplacil skladke za pol roku, czyli w tym wypadku samochod jest
    ubezpieczony do wrzesnia. Problem polega na tym ze ja
    przerejestrowalem samochod juz na siebie, ale mam klopot bo na poczcie
    nikt nic nie wie jak zmienic zeby i ubezpieczenie przepisac na mnie, a
    tel. nikt nie odbiera bo mam "weekend" przeciez.. mam czekac do
    poniedzialku. Czy moge mimo to jezdzic samochodem pokazujac w razie
    kontroli umowe kupna samochodu, oraz oc poprzedniego wlasciciela?

  • 2. Data: 2007-05-04 12:23:18
    Temat: Re: OC- problem
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MKŁukasz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > poniedzialku. Czy moge mimo to jezdzic samochodem pokazujac w razie
    > kontroli umowe kupna samochodu, oraz oc poprzedniego wlasciciela?

    dokladnie tak, masz miesiac czasu na dopelnienie formalnosci, przez ten
    miesiac spokojnie mozesz tak jezdzic

  • 3. Data: 2007-05-04 14:13:53
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 4 May 2007 14:23:18 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >dokladnie tak, masz miesiac czasu na dopelnienie formalnosci, przez ten
    >miesiac spokojnie mozesz tak jezdzic

    scisle rzecz biorac, bodajze 30 dni ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2007-05-04 15:48:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    w wiadomosci news:7sfm33hak2sdrgse31ignj6jummkfkag49@4ax.com...

    > scisle rzecz biorac, bodajze 30 dni ;-)

    nie badzmy drobiazgowi ;)

  • 5. Data: 2007-05-04 17:03:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    szerszen <s...@t...pl> w

    > Użytkownik "MKŁukasz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > dokladnie tak, masz miesiac czasu na dopelnienie formalnosci, przez ten
    > miesiac spokojnie mozesz tak jezdzic

    Miesiąc (30 dni dokładnie) to ma na wypowiedzenie umowy, jeżeli nie ma
    takiego zamiaru, to nikt i nic nie stoi na przeszkodzie, by jeździć do końca
    ważności umowy OC bez jakichkolwiek dodatkowych formalności.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-05-04 17:48:49
    Od: "rg" <r...@a...pl>

> [...]
    > końca
    > ważności umowy OC bez jakichkolwiek dodatkowych formalności.

    a co ze sprzedawca? przeciez ten pojdzie do ubezpieczyciela,
    zeby odzyskac kase za niewykorzystany czas ubez.p?

  • 7. Data: 2007-05-04 17:50:46
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 4 May 2007 19:48:49 +0200, "rg" <r...@a...pl>
    wrote:

    >a co ze sprzedawca? przeciez ten pojdzie do ubezpieczyciela,
    >zeby odzyskac kase za niewykorzystany czas ubez.p?

    sam zapomnialem, a ostatnio tak robilem - sprzedawca odzyska kase
    tylko wtedy, gdy kupujacy zlozy wypowiedzenie umowy, w przeciwnym
    razie nie zwraca.

    sorki ale przez tyle lat obowiazywalo te 30 dni, ze sam zapomnialem,
    ze sie zmienilo i teraz mozna jezdzic na OC (tylko OC) sprzedawcy
    samochodu nawet do konca waznosci umowy.

    pozadrwiam,
    Cyb

  • 8. Data: 2007-05-04 18:11:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > takiego zamiaru, to nikt i nic nie stoi na przeszkodzie, by jeździć do
    > końca
    > ważności umowy OC bez jakichkolwiek dodatkowych formalności.

    no chyba jednak nie do konca, bo z tego co sie orientuje trzeba (a moze nie)
    przeliczyc skladke na znizki/zwyski nowego wlasciciela

  • 9. Data: 2007-05-04 19:14:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    szerszen <s...@t...pl> w

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > no chyba jednak nie do konca, bo z tego co sie orientuje trzeba (a moze nie)
    > przeliczyc skladke na znizki/zwyski nowego wlasciciela

    TU *może* dokonać ponownej kalkulacji

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2007-05-04 19:15:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    rg <r...@a...pl> w

    > a co ze sprzedawca?

    A co ma być?

    > przeciez ten pojdzie do ubezpieczyciela, zeby odzyskac kase za
    > niewykorzystany czas ubez.p?

    I sie zdziwi, że przepisy są jakie są?

    --
    Tomasz Nycz