  • 1. Data: 2007-05-04 14:40:50
    Temat: urlop a wypowiedzenie
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    witam serdecznie ponownie!

    pytanie z cyklu trudniejszych:
    urlop planowany 14 dniowy (art. 162 k.p.) mialem w sierpniu. wypowiedzenie
    mam do 31 lipca. czy powieniem dostac ten urlop przed rozwiazaniem umowy w
    formie "przynajmniej 14 dni kalendarzowych"? (szef nie ma wnioskow o
    podzielenie urlopu, sam o to zabiegal, zeby kogos nie bylo za dlugo w
    pracy).

    pytanie moje zwiazane jest z dziwna sytuacja: teraz mam urlop od
    poniedzialku do czwartku i w kolejnym tygodniu - od poniedzialku do
    czwartku, bez piatku, bo myslalem, ze w piatek zwyczajowo dostane delegacje
    na dojazd do szkoly (zajmuje to caly dzien), a szef stwierdzil, ze nie
    bedzie mi placil za dojazdy (chociaz mam to zagwarantowane w umowie!) na
    wypowiedzeniu.

    czy musze wziasc w ten piatek urlop na zadanie, czy moge zlozyc pismo z
    zadaniem, zebym dostal teraz ten urlop w calosci?

    pozdrawiam
    p.g.