  • 1. Data: 2007-01-12 18:46:10
    Temat: Rozlliczenie Pitu i przelanie na inne konto
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Moja dziewczyna bedzie sie rozliczac z podatku dochodowego i nie chce aby
    kasa wplynela do jej domu ,bo by jej rodzice wzieli(nieciekawa sytuacja) i
    chce przelac na moje konto.I teraz moje pytanie:
    Czy jest taka mozliwosc? A jak jest to co musi zrobic? Jakies upowaznienie
    napisac czy jak?
    Z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-12 20:05:05
    Temat: Re: Rozlliczenie Pitu i przelanie na inne konto
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 19:46:10 +0100, JarY napisał(a):

    > Czy jest taka mozliwosc? A jak jest to co musi zrobic? Jakies upowaznienie
    > napisac czy jak?

    Standardowo do PIT-37 jeśli chce się otrzymać zwrot na r-k bankowy to
    wypełnia się załącznik NIP-3, w którym podaje się dane rachunku bankowego i
    żadne inne oświadczenia nie mają ważności. W części B6 dokumentu występuje
    rubryka oznaczona jako "osobisty rachunek bankowy". Więc z definicji
    rachunek bankowy musi należeć do osoby rozliczającej się.

    Zapytaj dodatkowo na pl.soc.prawo.podatki, powinno poskutkować.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 3. Data: 2007-01-12 20:43:19
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    JarY wrote:
> [...]
    > kasa wplynela do jej domu ,bo by jej rodzice wzieli(nieciekawa sytuacja) i
    > chce przelac na moje konto.I teraz moje pytanie:

    A dlaczego nie przyjąć zwrotu na _jej_ konto, tylko tak pod górkę?

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2007-01-12 20:52:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie przyjąć zwrotu na _jej_ konto, tylko tak pod górkę?

    Pewnie nie ma konta.

  • 5. Data: 2007-01-12 21:22:22
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    JarY napisał(a):
> [...]
    > chce przelac na moje konto.I teraz moje pytanie:
    > Czy jest taka mozliwosc? A jak jest to co musi zrobic? Jakies upowaznienie

    Można w kasie odebrać.

    --
    animka

  • 6. Data: 2007-01-13 01:14:53
    Od: JK <n...@D...o2.pl>

    animka napisał(a):
    > Można w kasie odebrać.
    Hmm, a jak to zgłosić i czy jest jakaś opłata manipulacyjna?

    J.K.

  • 7. Data: 2007-01-13 03:33:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "JK" <n...@D...o2.pl> wrote in message
    > Hmm, a jak to zgłosić i czy jest jakaś opłata manipulacyjna?

    Umieścić w uwagach na pit.
    Nie ma opłaty. Odbierzesz cała kwotą.
    Inna sprawa to to, że US zawsze wie lepiej i jeszcze nigdy nie przelał mi na
    konta tylko zawsze wysyłał pocztą. W tym przypadku zrobi pewnie tak samo.
    Nalezy po prostu przelewu nie odebrać.

  • 8. Data: 2007-01-13 08:03:23
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie przyjąć zwrotu na _jej_ konto, tylko tak pod górkę?

    Bo nie ma konta

  • 9. Data: 2007-01-13 10:59:34
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 21:33:48 -0600, witek napisał(a):

    > Inna sprawa to to, że US zawsze wie lepiej i jeszcze nigdy nie przelał mi na
    > konta tylko zawsze wysyłał pocztą. W tym przypadku zrobi pewnie tak samo.
    > Nalezy po prostu przelewu nie odebrać.

    Przy wypełnionym NIP-3 i części B6 nie ma szans, aby zwrot był w innej
    formie niż przelew - więc chyba coś pokręciłeś.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 10. Data: 2007-01-13 12:05:32
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: ===Tomy=== [Sat, 13 Jan 2007 11:59:34 +0100]:

    > Przy wypełnionym NIP-3 i części B6 nie ma szans, aby zwrot
    > był w innej formie niż przelew - więc chyba coś pokręciłeś.

    Nie pokręcił - w zeszłym roku miałam dokładnie to samo :-)
    Co ciekawsze, rok wcześniej normalnie poszedł przelew, za
    zeszły rok tak samo. Tylko raz, nie wiem czemu, przekaz...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * NFZ won * SkypeTV * Wieczne Dziecko *