  • 1. Data: 2007-01-12 16:38:30
    Temat: odwołanie zeznań
    Od: n...@g...pl

    witajcie
    Mam problem ktory wynika z mojej głupoty, doniosłem niechcacy na
    swoje dziecko w sprawie którą można by podciągnąć pod samowolę
    budowlaną. Ciekaw jestem czy i w jakim trybie odwołac te zeznania bo
    ciązy mi to bardzo
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-12 16:42:38
    Temat: Re: odwołanie zeznań
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    n...@g...pl napisał(a):

    > doniosłem niechcacy

    Jak można donieść niechcący :)?

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-01-12 17:02:42
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Johnson wrote:

    > Jak można donieść niechcący :)?

    "nie chcem ale muszem" ;)

    --
    2007

  • 4. Data: 2007-01-12 17:43:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.01.2007 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:

    > Jak można donieść niechcący :)?

    Normalnie. Zeznawał w jakiejś innej sprawie i mu się wymsknęło, że
    syn/córka coś tam pobudowali.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 5. Data: 2007-01-12 17:44:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    No ale czy od tego owa samowola przestanie być samowolą budowlaną? Przecież
    odwoływanie zeznań w takiej sprawie nie ma najmniejszego sensu. Twoje zeznanie
    nie jest żadnym dowodem w tej sprawie.

  • 6. Data: 2007-01-12 17:55:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Normalnie. Zeznawał w jakiejś innej sprawie i mu się wymsknęło, że
    > syn/córka coś tam pobudowali.

    Można coś powiedzieć nieumyślnie?
    Doniósł umyślnie, nie wiedział jedynie że donosi na syna.

    --
    @2007 Johnson

  • 7. Data: 2007-01-12 18:43:54
    Od: n...@g...pl

    Nawet nie umyślnie po prostu zaskoczono mnie pytaniem.A co do
    stwierdzenia ze moje oswiadczenie nic nie wnosi w sprawie..to na nim
    oparto oskarżenie mojego syna o samowole. A pozostawiajac wasze
    kąsliwe uwagi na boku to macie jakis pomysł co do odkrecenia tych
    zeznan
    ;)

  • 8. Data: 2007-01-12 21:07:38
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    .com...
[...]

    A jak możesz odkręcić skoro zakablowałeś i stwierdzili, że to prawda -
    KABLU!!

  • 9. Data: 2007-01-13 00:37:25
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Nawet nie umyślnie po prostu zaskoczono mnie pytaniem.A co do
    stwierdzenia ze moje oswiadczenie nic nie wnosi w sprawie..to na nim
    oparto oskarżenie mojego syna o samowole.

    Nie oparto na twoim zeznaniu tylko na stanie faktycznym ktory jest jaki
    jest, a zeznanie dalo tylko prokuraturze/policji impuls do poszperania w tej
    sprawie.
    Nic sie juz nie da zrobic - odwolanie zeznan nie pomoze twoim bliskim. A w
    dodatku trudno to sobie wyobrazic - no bo co , przyjdziesz i powiesz : to
    nie moj syn wybudowal albo to nie samowola budowalana. Sami sobie to
    sprawdza.

    A jeszcze gdybys to zrobil to mozesz miec sam problemy i sprawe karna - to
    bylby juz kompletny absurd, ale w sumei mozliwe.

    Cezar