  • 11. Data: 2007-01-13 13:30:21
    Temat: Re: Rozlliczenie Pitu i przelanie na inne konto
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sat, 13 Jan 2007 13:05:32 +0100, Kira napisał(a):

    > Nie pokręcił - w zeszłym roku miałam dokładnie to samo :-)
    > Co ciekawsze, rok wcześniej normalnie poszedł przelew, za
    > zeszły rok tak samo. Tylko raz, nie wiem czemu, przekaz...

    Jak widać co Skarbówka to obyczaj :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 12. Data: 2007-01-13 16:04:45
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 12 Jan 2007 21:33:48 -0600, witek napisał(a):
    >
    > Przy wypełnionym NIP-3 i części B6 nie ma szans, aby zwrot był w innej
    > formie niż przelew - więc chyba coś pokręciłeś.

    Nie znasz możliwości urzędu skarbowego. Mi w zeszłym roku wmawiano, że
    na konto nie dostanę bo mam stary numer - z kreskami. Ponieważ konto mam w
    mBanku, delikatnie powiedziałem pani, że nie ma takiej możliwości bo ten
    bank nigdy nia miał kont z kreskami. Pani wtedy wyrecytowała numer i okazało
    się, że jest to dobry numer, tylko jakaś idiotka wklepując go kilka lat
    temu, pododawała kreski. Najśmieszniejsze było to, że pani stwierdziła, że
    nie może go zmienić, bo muszę złożyć NIP-3. Wtedy dostała kserokopię tego
    składanego kilka lat temu i powiedziałem pani, że jak nie potrafią przepisać
    głupiego konta ze zgłoszenia, to niech teraz kombinują, żeby było dobrze, bo
    ja z siebie idioty robić nie będę i nie będę zgłoszenia o zmianach w którym
    się nic nie zmieniło, składał. Efekt był taki, że po tygodniu pieniądze
    wpłyneły na konto.

  • 13. Data: 2007-01-13 16:21:46
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sat, 13 Jan 2007 17:04:45 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > tylko jakaś idiotka wklepując go kilka lat temu, pododawała kreski.

    Cóż począć. Do czasu, aż takie instytucje nie przejdą reformy i nie
    postawią na wykwalifikowaną kadrę z zakresu administracji długo jeszcze
    będzie można prawić o różnych "cudach" spotykanych we wszalkich urzędach.
    Mi dzięki Bogu od kilkunastu lat nic dziwnego się nie trafiło.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 14. Data: 2007-01-13 19:21:39
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    > Cóż począć. Do czasu, aż takie instytucje nie przejdą reformy i nie
    > postawią na wykwalifikowaną kadrę z zakresu administracji długo jeszcze
    > będzie można prawić o różnych "cudach" spotykanych we wszalkich urzędach.

    Mnie w pewnym banku z tradycjami założono bez pytania subkonto. Dostałem po
    prostu przelewem parę EUR i zamiast przejścia po kursie na zwykłe konto
    złotówkowe, to pojawiło się na nie zamawianym przeze mnie subkoncie EUR. Nie
    protestowałem, bo akurat mi się przez jakiś czas to konto przydawało.
    Gdy po pewnym czasie nie korzystania z niego powstał debet, bo naliczali
    opłaty za jego prowadzenie a nie wpływały żadne środki, poprosiłem o
    zlikwidowanie go. Oczywiście pierwsze co mi kazali, to przyjść do oddziału,
    spłacić "dług" i zamknąć zgodnie z procedurami konto.
    Powiedziałem im krótko, że niech to wszystko zrobi ta sama osoba, która to
    konto założyła. Po paru dniach subkonto z "długiem" znikło.
    Do dzisiaj nie wiem, czy powinnem się z takiego pojawiania się i znikania
    kont cieszyć, czy bać?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 15. Data: 2007-01-14 11:59:14
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    JarY wrote:

    > Bo nie ma konta

    Kwestia do rozwiązania w pół godziny. A konto się jeszcze kiedyś przyda.
    Jeśli dziewczyna poda jako korespondencyjny np. Twój adres, to rodzice
    nigdy się nie dowiedzą, że ma takie konto.

    -------------------+
    -------------------+

  • 16. Data: 2007-01-15 10:15:30
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 sty o godzinie 13:05, na pl.soc.prawo, Kira napisał(a):

    > Nie pokręcił - w zeszłym roku miałam dokładnie to samo :-)
    > Co ciekawsze, rok wcześniej normalnie poszedł przelew, za
    > zeszły rok tak samo. Tylko raz, nie wiem czemu, przekaz...

    Uaktualniłaś NIP-em 3 nr rachunku bankowego na "26-cyfrowy"?
    Nie wpadłaś na pomysł że to może być przyczyną?

    --
    Herbi
    15-01-2007 11:15:29

  • 17. Data: 2007-01-15 10:16:45
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 sty o godzinie 04:33, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > Nalezy po prostu przelewu nie odebrać.

    LOL - jak to ma zrobić?
    Złożyć w banku dyspozycję na ... nieprzyjmowanie przelewu przychodzącego z
    rachunku ........ ?
    Ale dopierdoli...ś stary :DDDD

    --
    Herbi
    15-01-2007 11:16:43

  • 18. Data: 2007-01-15 12:35:26
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Herbi [Mon, 15 Jan 2007 11:15:30 +0100]:

    > Uaktualniłaś NIP-em 3 nr rachunku bankowego na "26-cyfrowy"?
    > Nie wpadłaś na pomysł że to może być przyczyną?

    A nie wpadłeś na to, że gdyby uaktualnienia nie było, to w tym
    roku też powinno mi przyjść przekazem a nie przelewem? ;-)

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * NFZ won * SkypeTV * Wieczne Dziecko *