  • 11. Data: 2022-12-19 18:14:45
    Temat: Re: Rosyjscy kapitalistyczni krwiopijcy śmią pozywać (nie)sprawiedliwość UE ["sankcje" (nacjonalizacja) w sądzie]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Pewnie ma problem z odbiorem przelewów od Prigożyna.

    <ironia> Jaki ten Putin był mądry jak kazał agentom zgniłego zachodu
    ujawnić kto i ile im płaci *tak jak w USA*. </ironia>

    https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_Agents_Registr
    ation_Act

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2022-12-19 18:39:12
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Europejskie banki były przyjazne, tylko nikt nie kalkulował na to, że
    > "mateczka Rosja"

    Temat nie tyczy się sporu państwo-państwo tylko państwo UE - ruski ludek.
    Można se uznać co komu się podoba nt. mateczki rasiji i zablokować
    jej środki, ale na jakiej podstawie UE zamraża/konfiskuje pieniądze/majątek prywatnym
    ludkom?
    Bo się urodzili w rosji? Czy że gaz sprzedawali, ten gaz który kupowała UE?

  • 13. Data: 2022-12-19 19:22:23
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):
> [...]
    prywatnym ludkom?
    > Bo się urodzili w rosji? Czy że gaz sprzedawali, ten gaz który kupowała UE?

    OT.
    Pisy wprowadziły jaki cud prawny podważający prawo własności.
    Żona może wypędzić z domu męża, wystarczy że nakłamie na komendzie
    i bajek naopowiada ja to ją mąż maltretuje.

    Ale dzięki PISom p.Jaworowicz (z TVP) może robić programy o niesłusznie
    wypędzanych mężach:) A i prawnicy zarobią niemały pieniążek.
    PISy kciały dobrze, ale wyszło statystycznie, tak sobie:)

    Z tych ludków których znam, część nie chce ślubu/w ogóle nie chce baby na stałe
    bo nie ma praktycznie żadnych praw. PISy kciały dobrze ... a wyszło ....:)
    Przy dzisiejszej liczbie rozwodów lepij grać w RU ruletkę, jest 2x bezpieczniejsza.

    1:3 rozwody
    1:6 RU ruletka

  • 14. Data: 2022-12-19 21:34:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 19 grudnia 2022 o 18:14:48 UTC+1 A. Filip napisał(a):

    > <ironia> Jaki ten Putin był mądry jak kazał agentom zgniłego zachodu
    > ujawnić kto i ile im płaci *tak jak w USA*. </ironia>
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_Agents_Registr
    ation_Act

    Kreujesz się na "ogólnego" debila czy tylko takiego, co nie wie, co to ironia?

  • 15. Data: 2022-12-19 21:42:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.12.2022 o 18:39, alojzy nieborak pisze:
> [...]
    prywatnym ludkom?
    > Bo się urodzili w rosji? Czy że gaz sprzedawali, ten gaz który kupowała UE?

    Uważam, e masz generalnie rację. Chyba, e którejś z tych osób można
    postawić jakiś konkretny zarzut karny.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2022-12-19 23:23:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Uważam, e masz generalnie rację. Chyba, e którejś z tych osób można
    > postawić jakiś konkretny zarzut karny.

    Ostatnio jak się zdarzało, to było że zabezpieczenie pod niezapłącone
    zobowiązania podatkowe.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2022-12-19 23:43:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A co ma do tego pis? Od zawsze tak nie było? A jak mamusia namówi dziecko lub
    zmanipuluje, że tatuś molestował?

    -----

  • 18. Data: 2022-12-20 07:24:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Ostatnio jak się zdarzało, to było że zabezpieczenie pod niezapłącone
    > zobowiązania podatkowe.

    Czyli na początku było co innego?

    Zresztą dla ustalenia uwagi możemy rozpatrzeć przypadek firmy lokalnie
    dostarczającej gaz w Polsce AFAIR "przejętej" (skonfiskowanej) na
    podstawie ustawy sankcyjnej. Dla mnie sprawa sprowadza się do
    tego że nie był *jeszcze* czas na walnięcie atomówkami w Polsce/UE z
    punktu widzenia _systemu_ prawa. Mam nadzieje że taki _właściwy_ czas
    nie nadejdzie ale nie jest to bardzo wielka nadzieja.

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2022-12-20 10:20:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Czyli na początku było co innego?

    Nie wiadomo bo jakoś nie kojarzę, żeby ktoś klarownie uzasadniał.

> [...]
    > punktu widzenia _systemu_ prawa. Mam nadzieje że taki _właściwy_ czas
    > nie nadejdzie ale nie jest to bardzo wielka nadzieja.

    W tej chwili to spodziewam się, że wystarczy twierdzić, że to
    zabezpieczenie na rzecz reparacji. Wcale bym się nie zdziwił gdyby każdy
    z tych oligarchów (ich firm) lub firm w rodzaju Gpromu miał udziały
    skarbu państwa. Tylko teraz do takiego podejścia to Ukraina powinna
    chyba występować o takie zabezpieczenia, ale może i występuje?

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2022-12-20 12:35:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > skarbu państwa. Tylko teraz do takiego podejścia to Ukraina powinna
    > chyba występować o takie zabezpieczenia, ale może i występuje?

    I tak to _w ustawie_ RP3 zapisali czy to prawda etapu?

    --
    A. Filip