  • 1. Data: 2022-12-17 22:25:33
    Temat: Komendant vs matka
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jakiś czas temu było że dziecko.
    na poacu zabaw do studzienki niezabezpieczonej wpadło.
    Matce "postawiono zarzuty" - ponoć dla jej dobra( wersja Roberta).
    Teraz komendant policji granatnik w gabinecie odpalił, rozpizdzil tym część budynku i
    jak czytam jest " poszkodowanym"
    Jak to w końcu jest?

  • 2. Data: 2022-12-18 00:00:06
    Temat: Re: Komendant vs matka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.12.2022 o 22:25, Kris pisze:
> [...]
    > Teraz komendant policji granatnik w gabinecie odpalił, rozpizdzil tym część budynku

    A nie jest?

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-12-18 08:13:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A nie jest?

    No właśnie menda zerokurator nie chce mu zarzutów (dla jego dobra)
    postawić. Menda jedna, koledze żałuje... ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2022-12-18 11:05:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-12-17 o 22:25, Kris pisze:
> [...]
    > Teraz komendant policji granatnik w gabinecie odpalił, rozpizdzil tym część budynku

    Bo to zależy kto strzela.
    Na tt widziałem taką paralelę, że gdyby Trzaskowski pojechał na Ukrainę
    i stamtąd przywiózł i odpalił w ratuszu takie cudo, to w stolicy
    mielibyśmy już zarząd komisaryczny a w TVP symulacje zniszczenia Warszawy.
    Pan komendant jest niestety ofiarą w tym wypadku.

  • 5. Data: 2022-12-18 22:41:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 18 grudnia 2022 o 00:00:11 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
    budynku i jak czytam jest " poszkodowanym"
    > A nie jest?
    Przez własną głupotę moze i jest.
    Kwestia ile i czego miał tam we krwi bo na " czysto" tego zrobić się nie da.
    Pewnie pewne prokuratorki juz smsy do RT ślą z wynikami badań.
    Ale czy nam udostepnią?

  • 6. Data: 2022-12-18 23:16:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.12.2022 o 22:41, Kris pisze:
    budynku i jak czytam jest " poszkodowanym"
    > Przez własną głupotę moze i jest.

    To czemu Cie to tak dziwi?

    > Kwestia ile i czego miał tam we krwi bo na " czysto" tego zrobić się nie da.
    > Pewnie pewne prokuratorki juz smsy do RT ślą z wynikami badań.
    > Ale czy nam udostepnią?

    Mam nadzieję, że nie. Jak będzie czysty, to będziesz twierdził, ze
    sfałszowany. Po co by ktoś miał Ci wysyłać?

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2022-12-19 09:35:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Faktycznie błąd, przecież jest ofiarą :-).

    -----

  • 8. Data: 2022-12-19 10:55:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 17 Dec 2022 13:25:33 -0800 (PST), Kris napisał(a):

> [...]
    > Teraz komendant policji granatnik w gabinecie odpalił, rozpizdzil tym część budynku

    Zapewne Mniej niż Zero jest skonfliktowany z komendantem i dlatego nie
    pragnie jego dobra.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2022-12-19 14:13:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 18 grudnia 2022 o 23:16:35 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
    >Po co by ktoś miał Ci wysyłać?
    Do RT wysyłały.
    Co ja gorszy jakiś

  • 10. Data: 2022-12-19 14:26:10
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.12.2022 22:25, Kris wrote:
    > Teraz komendant policji granatnik w gabinecie odpalił, rozpizdzil tym część budynku
    i jak czytam jest " poszkodowanym"

    Za 1 sztukę amunicji, sąd daje 3 miesiące ograniczenia wolności -
    https://twitter.com/SluzbyiObywatel/status/160374546
    8378664961?fbclid=IwAR3vV8JFUmx-usTvV3GiNxGkKuNOruPM
    emuCJeYEaB-zqWocQLdm6ZdMj8A

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz