  • 1. Data: 2022-12-12 12:36:34
    Temat: krew skażona szczepieniami
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "W środę Sąd Najwyższy Nowej Zelandii przejął tymczasową kontrolę nad
    półrocznym chłopcem, który potrzebował pilnej operacji serca. Jego rodzice
    nie zgadzali się, by podczas zabiegu wykorzystywana była krew pobrana od
    osoby zaszczepionej przeciw COVID-19. Ostatecznie, wbrew woli rodziców,
    lekarze przeprowadzili w piątek operację."

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,292
    46238,lekarze-zoperowali-dziecko-wbrew-woli-rodzicow
    -ci-nie-chcieli.html

    Czy Ordo Jurni będą protestować, że rodzice zostali pozbawieni świętego
    prawa do decydowania o dziecku?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-12-12 15:29:44
    Temat: Re: krew skażona szczepieniami
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

> [...]
    -ci-nie-chcieli.html

    > Czy Ordo Jurni będą protestować, że rodzice zostali pozbawieni świętego

    Ani chyba teraz wyrzekną się dziecka, bo to wiadomo w co się teraz
    przepoczwarzy?

    I to będzie chyba dobry ruch z ich strony.

  • 3. Data: 2022-12-12 15:45:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 12 Dec 2022 15:29:44 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > teraz wyrzekną się dziecka, bo to wiadomo w co się teraz
    > przepoczwarzy?

    To zrozumiałe. Technika teraz tak poszła do przodu, że za pomocą czipów
    można kontrolować wszystkie osoby w mieszkaniu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2022-12-12 15:58:29
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > To zrozumiałe. Technika teraz tak poszła do przodu, że za pomocą czipów
    > można kontrolować wszystkie osoby w mieszkaniu.

    Spokojnie, tylko w części (pisowcy dostają szczepionki bez chipa).

  • 5. Data: 2022-12-12 18:42:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Dec 2022 12:36:34 +0100, Olin wrote:
> [...]
    -ci-nie-chcieli.html

    > Czy Ordo Jurni będą protestować, że rodzice zostali pozbawieni świętego

    Byc moze.
    Nie wiem jakie maja przepisy w NZ, ale jest wiara (swiadkowie Jehowy?)
    ktora transfuzji zabrania w ogole.
    I rozne kraje to roznie tolerują.

    Natomiast ... krew po szczepieniu jest pelna przeciwcial wirusa,
    czy mozna ją uznac za skażoną ... hm ...
    No i gdzies tam pewnie są resztki mRNA po szczepieniu ...

    P.S. Idzie nowe
    https://wiadomosci.wp.pl/swiadkowie-chca-krwi-610866
    0548916353a

    Koniec religii za 50-100 lat?

    J.

  • 6. Data: 2022-12-12 20:59:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-12 o 18:42, J.F pisze:
    > Natomiast ... krew po szczepieniu jest pelna przeciwcial wirusa,
    > czy mozna ją uznac za skażoną ... hm ...
    > No i gdzies tam pewnie są resztki mRNA po szczepieniu ...

    Też bym się raczej nie zgodziła na podaniu takiej krwi mojemu dziecku.
    Szukalabym dawców niezaszczepionych.

    --
    animka

  • 7. Data: 2022-12-12 22:33:39
    Od: n...@o...pl

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Też bym się raczej nie zgodziła na podaniu takiej krwi mojemu dziecku.
    > Szukalabym dawców niezaszczepionych.

    Na szczęście w PL ciemnogród może czuć się bezpieczniej...

  • 8. Data: 2022-12-13 01:54:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    -ci-nie-chcieli.html

    > Byc moze.
    > Nie wiem jakie maja przepisy w NZ, ale jest wiara (swiadkowie Jehowy?)

    Wydaje się, że tolerują słabo. Nie raz już sądy przymuszały do
    ratujących życie operacji.

    > I rozne kraje to roznie tolerują.
    >
    > Natomiast ... krew po szczepieniu jest pelna przeciwcial wirusa,
    > czy mozna ją uznac za skażoną ... hm ...

    Krew przed szczepieniem też jest pełna przeciwciał.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2022-12-13 09:24:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 12 grudnia 2022 o 21:01:11 UTC+1 Animka napisał(a):
    > Też bym się raczej nie zgodziła na podaniu takiej krwi mojemu dziecku.
    > Szukalabym dawców niezaszczepionych.

    To raczej byś nie znalazła, przynajmniej wśród regularnych honorowych.
    Efekt byłby taki, że dziecko by zmarło, bo u nas sądy nie tak rychliwe jak w NZ.
    Ale widać "lepsze" martwe niż "skażone".
    Jeszcze od tych chipów zacznie myśleć, a nawet pyskować (choć do tego akurat myślenie
    konieczne nie jest).

  • 10. Data: 2022-12-13 10:17:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rychliwe, są posiedzenia dyżurne.