  • 1. Data: 2003-03-05 14:35:35
    Temat: Rodzice kupili bratu mieszkanie a ja nie dostalem nic-co robic ?
    Od: "Mick" <m...@o...pl>

    Jakis czas temu kiedy brat sie zenil rodzice kupili mu mieszkanie-w
    niedlugim czasie ja rowniez bede sie zenil jednak rodzice chowaja glowe w
    piasek i nie chca slyszec o kupnie mieszkania dla mnie.Mowiac krotko jestem
    dyskryminowany.
    Slyszalem cos o prawie "zachowku"-ale nie wiem o co chodzi.Jak dochodzic
    swoich praw ? Co robic ?
    Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. Z gory dzieki !

    m...@o...pl

  • 2. Data: 2003-03-05 14:38:16
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 3/5/2003 3:35 PM, Mick wrote :
> [...]
    > piasek i nie chca slyszec o kupnie mieszkania dla mnie.Mowiac krotko jestem

    Czemu nas sie pytasz? Spytaj swoich rodzicow (przyznam sie, ze sie im
    nie dziwie).
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |

  • 3. Data: 2003-03-05 14:51:26
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Mick" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > swoich praw ? Co robic ?
    > Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. Z gory dzieki !

    Na ich miejscu też bym Ci nic nie dał.

  • 4. Data: 2003-03-05 15:23:41
    Od: "zorba" <w...@w...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    Odpowiedz jest prosta rodziców nie stać na kupno mieszkania. Najlepiej
    załatw sprawę z bratem.

  • 5. Data: 2003-03-05 15:30:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Prawo zachowku dotyczy spadku, a z tego co piszesz, to rodzice nadal chodzą
    po tym padole łez ludzkich.

  • 6. Data: 2003-03-05 15:35:53
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    zorba <w...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Odpowiedz jest prosta rodziców nie stać na kupno mieszkania.

    Sprawdziłeś ich stan majątkowy? Może po prostu nie chcą, a może wolą wydać
    kasę na byczenie się na Kanarach. Ich prawo.

    > Najlepiej
    > załatw sprawę z bratem.

    Niby jak i jakim prawem? To jest mieszkanie brata, kupione przez rodziców za
    ich fu*&^g pieniądze, z którymi mają prawo zrobić co tylko fu*&^g chcą.

    JoP

  • 7. Data: 2003-03-05 15:39:43
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Mick <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > piasek i nie chca slyszec o kupnie mieszkania dla mnie.Mowiac krotko jestem

    Biedaczek. Może byłeś niegrzeczny?

    > Slyszalem cos o prawie "zachowku"-ale nie wiem o co chodzi.

    Ciebie to nie dotyczy i miejmy nadzieję, że jeszcze długo nie będzie.

    > Jak dochodzic
    > swoich praw ?

    Jakich praw? Od kiedy to dostawanie prezentów jest prawem? Coś mi umknęło?

    >Co robic ?

    Zakasać rękawy i zarobić na mieszkanie samemu. Polecam - pomyśl tylko, nie
    będziesz musiał być nikomu za nic wdzięczny.

    > Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. Z gory dzieki !

    Nie ma za co.

    JoP

  • 8. Data: 2003-03-05 15:43:26
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma za co.

    :-)))))))) Bardzo mi się podobało:-)) Swoją drogą ile lat ma to pachole ze
    ma tak silną postawę roszczeniową?:-)) Musi wiecej niz 18 skoro się zeni ale
    rozwój emocjonalny najwyrażniej nie poszedł w parze z wiekiem:-))

    HaNkA

    PS. I miej tu dzieci:-))))

  • 9. Data: 2003-03-05 15:45:47
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > dyskryminowany.
    > Slyszalem cos o prawie "zachowku"-ale nie wiem o co chodzi.Jak dochodzic

    Jakich praw ? Zachowek to czesc spadku, ktory przypada spadkobiercom po
    smierci ... zaiste w makabryczny sposob chcesz dochodzic swoich
    "praw" ;)

  • 10. Data: 2003-03-05 16:14:09
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 3/5/2003 4:43 PM, HaNkA ReDhUnTeR wrote :
    > Swoją drogą ile lat ma to pachole ze
    > ma tak silną postawę roszczeniową?:-)) Musi wiecej niz 18 skoro się zeni ale

    Moze sad zezwolil na wczesniejszy slub? :)
    - Szwejk