  • 1. Data: 2003-03-05 13:18:34
    Temat: renta rodzinna - niezlozenie
    Od: "Basia L." <b...@z...wemif.pwr.wroc.pl>

    Witajcie,

    Czy w przypadku niezlozenia w terminie zaswiadczenia o pobieraniu nauki
    w szkole, po wstrzymaniu renty rodzinnej i braku odwolania w terminowym
    czasie jednego miesiaca jest mozliwe otrzymanie zaleglej renty?

    basia

  • 2. Data: 2003-03-05 15:05:01
    Temat: Re: renta rodzinna - niezlozenie
    Od: "Justysi@W" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Basia L." <b...@z...wemif.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w szkole, po wstrzymaniu renty rodzinnej i braku odwolania w terminowym
    > czasie jednego miesiaca jest mozliwe otrzymanie zaleglej renty?

    Z tego co wiem to tak ale moze to dosc dlugo potrwac. Znajoma czekala prawie
    rok.

    Justysi@W z miasta nad Brdą

    j...@p...fm
    "--Kot nie porzuca łapania myszy mimo wynalezienia łapek. Irzykowski K."--