  • 1. Data: 2003-03-05 13:15:50
    Temat: prawo autorskie i uzycie cudzych utworow w filmie amatorskim
    Od: "Mateusz Dr praca" <n...@w...pl>

    Witam.

    Film amatorski (totalnie niekomercyjny) ma w sciezce dzwiekowej zawierac
    fragmenty
    cudzego utworu muzycznego (Cafe del Mar).
    Do kogo zwrocic sie z prosba o zezwolenie uzycia, czy trzeba bezposrednio do
    producenta
    czy mozna sprobowac w organizacji zbiorowego zarzadzania pr. aut.

    Wykorzystujemy tez utwory klasyczne, na ktore uplynal juz okres ochrony aut.
    praw majatkowych.
    Niestety nie znamy wykonawcow niektorych z nich. Jak taka kwestie mozna
    najmniej klopotliwie
    rozwiazac prawnie?

    Prosze o sugestie. pozdrawiam serdecznie
    mdr

  • 2. Data: 2003-03-05 15:16:31
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    05 mar 2003 o 14:15 GMT
    Mateusz Dr praca
    > Wykorzystujemy tez utwory klasyczne, na ktore uplynal juz okres ochrony aut.
    > praw majatkowych.

    Coś mi się kołacze po głowie, że na utwory mógł wygasnąć okres ochrony,
    ale to nie znaczy że ich poszczególne wykonania, interpretacje nie są
    chronione prawnie.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński