  • 41. Data: 2003-03-10 23:03:23
    Temat: Re: Rodzice kupili bratu mieszkanie a ja nie dostalem nic-co robic ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Mar 2003, it was written:
    [...]
    >+ > No to twoja wola zostanie uszanowana w połowie :)
    [...]
    >+ yyyy, chyba troszkę trzeba rzecz wyprostowac. Generalnie jest tak, ze nie
    >+ wystarczy kogoś pominąć w testamencie zeby go odciąć od ewentualnej masy
    >+ spadkowej

    No, opis Szwejka dotyczył takiego przypadku :) a ja wyjątkowo
    się streszczałem ! Thx. za uściślenia.

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2003-03-11 08:37:05
    Od: rk <r...@p...onet.pl>

    Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl> napisal:

    >Przepraszam, ze pytam: to w testamencie musze wyjasnic, czemu kogos
    >pozbawiam prawa do spadku???? a ja caly czas myslalem, ze w testamencie
    >nie musze sie z niczego tlumaczyc: pisze testament, oddaje wszystko
    >Iksinskiemu, to chyba wylacznie moja sprawa i nie musze pisac czemu
    >akurat jemu a nie dzieciom czy komu tam?
    >Prosze o wyjasnienie.

    Chłopie, żyjesz w Polsce. Tu o tym, co się należy po śmierci, decyduje
    tzw. prawo, a nie testament. Takie państwo, niestety...
    --
    Robert Kamiński

  • 43. Data: 2003-03-11 18:34:50
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    rk wrote:
    > Chłopie, żyjesz w Polsce. Tu o tym, co się należy po śmierci, decyduje
    > tzw. prawo, a nie testament. Takie państwo, niestety...

    Zachowek czyy inne sposoby zabezpieczenia potencjalnych spadkobierców
    ustawowych to wcale nie polski wymysł.

    KG

  • 44. Data: 2003-03-12 17:36:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Mick" <m...@o...pl> wrote in message
    > to doskonale Ci akurat wychodzi - szkoda tylko ze niewielki pozytek z
    tego.

    > Ty naprawdę jesteś kretyn i do tego do n-tej potęgi.

    Ale w odróżnieniu od Ciebie umie elegancko wyrażać myśli.Nie rób wiochy.

    Pozdr
    Leszek