  • 11. Data: 2003-03-05 19:52:28
    Temat: Re: Rodzice kupili bratu mieszkanie a ja nie dostalem nic-co robic ?
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    Slyszalem cos o prawie "zachowku"-ale nie wiem o co chodzi.Jak dochodzic
    > swoich praw ? Co robic ?
    > Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. Z gory dzieki !

    Twoi rodzice powinni sprzedać swoje mieszkanie. Będą mieli wtedy środki na
    zaspokojenie twoich potrzeb. Co to za rodzice, którzy kupują jednemu synowi
    mieszkanie podczas gdy drugi męczy się na garnuszku u nich :)

    Tomek

  • 12. Data: 2003-03-05 21:48:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Mar 2003, Mick wrote:

    >+ Jakis czas temu kiedy brat sie zenil rodzice kupili mu mieszkanie[...]
    >+[...] nie chca slyszec o kupnie mieszkania dla mnie.
    >+ Mowiac krotko jestem dyskryminowany.

    Ekhm... Chyba mylisz poczucie żalu z:

    >+ [...] Jak dochodzic swoich praw ?

    Nie wpadłeś na to, że póki człowiek żyje to ma prawo dysponowania
    swoją własnością wg (również) własnego uznania ??

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-03-05 22:11:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Mick" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki wielkie za zrozumienie! <ciach>

    Cha cha. dobre dobre. Sprawdz w słowniku znaczenie słowa "ironia". Boshe....

    HaNkA

  • 14. Data: 2003-03-05 22:18:19
    Od: "Mick" <m...@o...pl>

    Dzieki wielkie za zrozumienie! Wlasnie o to mi chodzi - jeden syn dostal
    uposazenie kiedy sie zenil a drugi nie - wiec gdzie tu sprawiedliwosc ? Czy
    jest jakis prawny sposob aby ja wyegzekwowac ?

  • 15. Data: 2003-03-05 22:35:54
    Od: "Mick" <m...@o...pl>

    Szkoda ze Twoja aktywnosc w kwestii mojego pytania jest tak malo
    konstruktywna - a moze minelas sie z powolaniem - zostan komentatorem bo to
    doskonale Ci akurat wychodzi - szkoda tylko ze niewielki pozytek z tego.

    pozdrowionka

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> napisał
    w wiadomości news:b45sov$6v0$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 16. Data: 2003-03-05 22:38:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Mick" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda ze Twoja aktywnosc w kwestii mojego pytania jest tak malo
    > konstruktywna

    To trochę działa na zasadzie - na glupie pytanie moga byc tylko glupie
    odpowiedzi:-)) Twoi rodzice póki zyją mogą robic co im się zywnie podoba ze
    swoim majątkiem - np palić pieniędzmi w piecu albo finansowac Twojego brata
    kupując mu np nowy model ferrari i Tobie absolutnie nic do tego. Wlasciwie
    nie dziwię się im, ze nie zamierzają Cię finansowac - Twoja postawa jest az
    nadto wyraźna:-)). A pytanie o zachówek i jego wyegzekwowanie to juz totalny
    śmiech na sali - aby w ogóle mozna mówic o zachówku musiałbys skarbie zostac
    sierotą - mam nadzieję, ze Twoja chęc oskubania rodziców z pieniędzy nie
    pchnie Cię do morderstwa?:-))))))

    HaNkA

    PS. Jak się korzysta z grup dyskusyjnych to najpierw wypadałoby się zapoznac
    z (n)etykietą na nich panującą. Nawet gdy chodzi o tak prostą rzecz jak
    odpisywanie na posty:-)))))))

  • 17. Data: 2003-03-05 23:05:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Mar 2003, Mick wrote:
    [...do Hanki...]
    >+ Szkoda ze Twoja aktywnosc w kwestii mojego pytania jest tak malo
    >+ konstruktywna[...]

    Ups... Ty chyba rzeczywiście nie zauważyłeś ironii.
    To że "w powszechnym odczuciu" faworyzowanie kogoś z dzieci
    (np. majątkiem) nie jest sprawiedliwe - to jedno. I to
    *nie ma* podstawy prawnej.
    To że "czyjeś" ci się nie należy - to drugie, i to *ma*
    podstawę prawną.
    A to że ty chcesz "żądać" od rodziców... Do tego łykając
    argument że mają sprzedać swoje mieszkanie "byleby było
    po równo" - no cóż, "ustawiłeś" grupę jak należy :> !
    [...]
    >+ Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>[...]

    BTW: jakbyś pisał *pod* cytowanym tekstem...

  • 18. Data: 2003-03-05 23:18:32
    Od: "Kropa" <k...@w...pl>

    Użytkownik Mick <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b451qr$e2h$...@a...news.tpi.pl...

  • 19. Data: 2003-03-06 08:04:48
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <b45skb$6cc$1@nemesis.news.tpi.pl>, Mick wrote:
    > Dzieki wielkie za zrozumienie! Wlasnie o to mi chodzi - jeden syn dostal
    > uposazenie kiedy sie zenil a drugi nie - wiec gdzie tu sprawiedliwosc ? Czy
    > jest jakis prawny sposob aby ja wyegzekwowac ?

    To przykre, że internet tak się egalitaryzuje:(

    Renata

  • 20. Data: 2003-03-06 08:05:37
    Od: "TB" <t...@n...pl>

> [...]
    Czy
    > jest jakis prawny sposob aby ja wyegzekwowac ?

    A czy mógłbyś uzupełnić dane na temat ożenku o informację czy dostajesz coś
    od teściów.
    Przecież należy ci się także od nich działka.
    TB