eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMin. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin] › Re: Res: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin][skuteczna apelacja prokuratury]
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Res: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK
    Wołomin][skuteczna apelacja prokuratury]
    Date: Thu, 13 Apr 2017 08:59:36 +0200
    <a...@b...pl> <ocn6ap$k83$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2017-04-13 o 08:55, A. Filip pisze:

    > A pisze się je (poza wyjątkami) w duchu "patrzcie no jak kolejny debilny
    > sąd idiotycznie spierdolił kolejny popaprany wyrok"? Ja jestem wyznawcą

    Piszę się je na poziomie piszącego. Doktor prawa napisze glossę, drugi
    przeklnie. Tak czy siak cytowanej przez ciebie zasady po prostu nie ma.

    O morderstwach sądowych nie słyszał? Takim wyrokom też należy się
    szacunek i ą ę?

    --
    Liwiusz