eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMin. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin] › Re: Res: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin][skuteczna apelacja prokuratury]
  • Data: 2017-04-13 08:55:49
    Temat: Re: Res: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin][skuteczna apelacja prokuratury]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Co to za głupia i nieistniejąca zasada? O glossach nie słyszał?

    A pisze się je (poza wyjątkami) w duchu "patrzcie no jak kolejny debilny
    sąd idiotycznie spierdolił kolejny popaprany wyrok"? Ja jestem wyznawcą
    poglądu że użycie zwrotu "z całym szacunkiem" w praktyce oznacza solidny
    niedostatek szacunku :-)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Glosa_%28prawo%29

    --
    A. Filip