eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMin. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin] › Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin][skuteczna apelacja prokuratury]
  • Data: 2017-04-13 11:38:08
    Temat: Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin][skuteczna apelacja prokuratury]
    Od: Wojtek <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-13 o 11:29, J.F. pisze:

    > Trzeba wymieszac kolegow i przeciwnikow :-)

    Lepiej ich wyeliminować z procesu osądzania. Choć chyba to jest trudne.
    Ocenianie sędziego przez inną firmę jest krokiem ku temu. Choć na
    znajomości, układy (ja Tobie poszedłem na rękę, więc teraz ty mi pomóż)
    to też może być niewystarczające.

    > Ale jednak oceniaja, nawet gdy koledzy.
    >
    > Chore jest, jak ocenia rzad, chore jest, jak ocenia wladza o szerszych
    > kompetencjach, chore jest jak ocenia spoleczenstwo, chore jest, jak jest
    > krotka kadencja, chore jest, jak jest dluga kadencja.
    >
    > Hm, komputer zaprzac ?

    Komputer - czyli w oparciu o jakąś statystykę, jakąś punktację.
    Zaleta - rozwiązanie obiektywne. Wada - statystyka, źle użyta, może
    wypaczać rzeczywistość.

    Pozdrawiam,
    Wojtek