  • 31. Data: 2010-12-24 14:00:57
    Temat: Re: Reklama w portalach internetowych.
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Olgierd"

    > Spoko, doinstaluj sobie AdBlock Plus i z głowy masz 99,99% wszystkich
    > reklam.
    > pozdrawiam, Olgierd

    Widze ze znalazl sie jakis Mikolaj i w prezencie podarowal mi Dobra Rade.
    Dziekuje. Skorzystam.
    AM

  • 32. Data: 2010-12-24 14:11:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 24 Dec 2010 14:53:41 +0100, Maruda wrote:

    > ... swoją drogą... (nie korzystam z płatnych tv, kablówek itp, więc mogę
    > się mylić) - ale, czy w płatnej tv "mają prawo" pojawiać się reklamy? I
    > czy pojawiają się?

    Mają prawo i się pojawiają. Począwszy od reżimowej TVP poprzez płatne
    kablowe etc.

    > ... swoją drogą II - gdyby ktoś zbudował taką przystawkę do włączenia
    > między np. tuner, a resztę telewizora, która by "uczyła się"
    > heurystycznie rozpoznawać sygnał początku reklam i wycinała reklamy z
    > przekazu, to zarobiłby fortunę.

    Swego czasu mówiło się o powstaniu takiego projektu, pamiętam też, że od
    razu nadawcy zagrozili pozwem :)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 33. Data: 2010-12-24 14:56:46
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Tyle teoria. Praktyka zas

    Praktyka zas mówi ze najszybciej uzywac firefoxa z adblokiem. Zalozyc filtry
    przy pierwszym wejsciu na onet/interie czy cokowiek i po reklamach-
    jakicholwiek. Szybciej niz kopac sie z koniem.

    LH

  • 34. Data: 2010-12-24 22:43:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin sympatyczna_poczta_a

    > Masz pomysł, zawuażyłeś niszę na rynku, więc działaj. Jest duża szansa,
    > że twój serwis okrojony z natarczywych reklam da radę zyskać wielu
    > czytelników i utrzyma się na rynku.

    Nie ma żadnej szansy, bo komu przeszkadzają reklamy, ten instaluje
    adblocka.

    --
    ignorance is bliss

  • 35. Data: 2010-12-25 11:31:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-24 14:08, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Ale czasopismo nie jest w żaden sposób nachalne i nic Ci nie utrudnia.

    Dokładnie tak samo jak taki serwis internetowy.
    Gdzie nie spojrzysz tam reklama, a jak próbujesz znaleźć artykuł z
    konkretnej strony, to latasz tylko po stronach z reklamami.

    > Czym innym jest awaria, czym innym celowe działanie.

    Bywają serwisy że co drugi link to "404".
    Zapewne działanie nie jest celowe, ale równie irytujące.

    Tym niemniej niezależnie czy nie podoba Ci się nieczytelna kolorystyka
    serwisu, czy zakichanie go reklamami - zawsze masz na górze taki pasek w
    który możesz wpisać inny adres.

  • 36. Data: 2010-12-25 14:45:04
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-12-24 14:59, Hades pisze:

    > Ta praktyka juz zostala zakazana. Nie wiem czy zakaz jest juz
    > przestrzegany,
    > ale regulacja juz jest.

    Decybele nie są zwiększane, ale jest zwiększana dynamika dźwięku co daje
    wrażenie, że reklama jest głośniej.

  • 37. Data: 2010-12-25 14:53:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Lady_Heather" napisał w wiadomości grup
    > Praktyka zas mówi ze najszybciej uzywac firefoxa z adblokiem. Zalozyc filtry
    > przy pierwszym wejsciu na onet/interie czy cokowiek i po reklamach-
    > jakicholwiek. Szybciej niz kopac sie z koniem.

    Kiedyś czytałem artykuł, że wszystkie nachalne reklamy powstały dlatego, że
    internauci ignorowali zwykłe banery. Są reklamy, że nawet adblocker nie potrafi
    zablokować.

  • 38. Data: 2010-12-25 18:41:43
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 25 Dec 2010 15:53:00 +0100, qwerty napisał(a):

    > Kiedyś czytałem artykuł, że wszystkie nachalne reklamy powstały dlatego, że
    > internauci ignorowali zwykłe banery. Są reklamy, że nawet adblocker nie potrafi
    > zablokować.

    Znasz adres? Jestem ciekaw czy u mnie się wyświetlą...

    Reklamy to walka o klienta. Za jakiś czas reklamy będą tak wplecione w
    zawartość strony, że albo się je odblokuje albo nie zobaczy kompletnie nic.

    Henry

  • 39. Data: 2010-12-25 18:52:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Henry(k)" napisał w wiadomości grup
    net...
    > Znasz adres? Jestem ciekaw czy u mnie się wyświetlą...

    Niestety nie mam adresu. Sprawa dotyczyła forum. Nad tekstem była ramka z
    wyświetlaną reklamą (nie swf). Niestety nigdzie nie było "zablokuj element" z
    adblock plus.
    Inną metodą (mniej denerwującą) są reklamy na poranny/wspólczesna.pl. Nie da się
    zablokować zdjęć z reklam, gdyż zdjęca mają url:
    http://www.poranny.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=KP&D
    ate=20101225&Category=KRAJSWIAT&ArtNo=260995783&Ref=
    AR&MaxW=160&MaxH=200&border=0
    Można blokować pojedyncze zdjęcia, ale to walka z wiatrakami.

  • 40. Data: 2010-12-25 19:07:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-25 19:41, Henry(k) pisze:
    > Reklamy to walka o klienta. Za jakiś czas reklamy będą tak wplecione w
    > zawartość strony, że albo się je odblokuje albo nie zobaczy kompletnie nic.

    Już teraz niektórzy płacą kary za reklamy. Za kilka lat to albo portal
    zniknie, albo reklamy znikną.

    --
    animka