  • 1. Data: 2010-12-23 01:07:58
    Temat: Czy za 01.01.2011 przysługuje dzień wolny?
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    Witam, w sumie wszystko zawarłem w temacie... Osobiście wydaje mi się,
    że przez Komora to nie ma szans na dzień wolny, ale ostatnio znajomy
    mnie przekonywał, że prawo działa od 01.01.2011, czyli ten dzień jeszcze
    się liczy według starego prawa... zgłupiałem... jak to jest?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2010-12-23 06:11:16
    Temat: Re: Czy za 01.01.2011 przysługuje dzień wolny?
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekonywał, że prawo działa od 01.01.2011, czyli ten dzień jeszcze się
    > liczy według starego prawa... zgłupiałem... jak to jest?

    Prawo działa od 01,01,11 czyli tego dnia juz działa.

  • 3. Data: 2010-12-23 07:06:50
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "PlaMa" <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Prawo działa od 01,01,11 czyli tego dnia juz działa.
    Na szczęście bo to bardzo debilny przepis był.

  • 4. Data: 2010-12-23 07:12:35
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 08:06:50 +0100, moje_przedmioty napisał(a):

    > Na szcze?cie bo to bardzo debilny przepis by?.

    A obecny nie jest debilny? Jeśli święto wypada np w czwartek, to
    pracodawca zarządza, że w danym tygodniu dniami roboczymi są pn, wt, śr
    pi i so. (P)osłowie oczywiście czegoś takiego nie przewidzieli, bo żeby
    zostać posłem nie trzeba mieć IQ>70.

  • 5. Data: 2010-12-23 09:52:56
    Temat: Re: Czy za 01.01.2011 przys?uguje dzien wolny?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał

    > A obecny nie jest debilny?
    > Jeśli święto wypada np w czwartek, to
    > pracodawca zarządza, że w danym tygodniu dniami roboczymi są pn, wt, śr
    > pi i so.

    Doprawdy? Pokaż mi ten przepis.

    K.

  • 6. Data: 2010-12-23 09:59:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 23-12-2010 10:52, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał

    > Doprawdy? Pokaż mi ten przepis.

    Pomijając stan faktyczny, Twoje żądanie jest absurdalne.
    Ty pokaż, że nie może tak zrobić.
    Albo że sobota jest dniem ustawowo wolnym od pracy.

    Jedno lub drugie rozwiąże sprawę.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2010-12-23 10:19:11
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Pomijając stan faktyczny, Twoje żądanie jest absurdalne.

    Dlaczego? To Jureq zasugerował, że obecny przepis jest debilny.
    Więc poprosiłem o wskazanie owego "obecnego debilnego przepisu".
    Niech on się martwi.

    K.

  • 8. Data: 2010-12-23 10:35:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 23-12-2010 11:19, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? To Jureq zasugerował, że obecny przepis jest debilny.
    > Więc poprosiłem o wskazanie owego "obecnego debilnego przepisu".

    Art. 130 Kodeksu Pracy, w szczególności par.2
    Cztery lata obowiązywał, naprawdę to dla Ciebie nowość?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2010-12-23 10:45:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 11:19:11 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Więc
    > poprosiłem o wskazanie owego "obecnego debilnego przepisu". Niech on się
    > martwi.

    Ależ proszę bardzo

    Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o zmianie ustawy -- Kodeks pracy oraz
    niektórych innych ustaw

    Art. 1. W ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. -- Kodeks pracy (Dz. U. z 1998
    r. Nr 21, poz. 94, z późn. zm. w art. 130 po § 2 dodaje się § 21 w
    brzmieniu:
    ,,§ 21. Jeżeli zgodnie z przyjętym rozkładem czasu
    pracy święto przypada w dniu wolnym od pra-
    cy, wynikającym z rozkładu czasu pracy w prze-
    ciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, to nie
    obniża ono wymiaru czasu pracy.".

  • 10. Data: 2010-12-23 11:07:21
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

> [...]
    > pracy święto przypada w dniu wolnym od pra-
    > cy, wynikającym z rozkładu czasu pracy w prze-
    > ciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, to nie

    To proponuję prześledzić jeszcze raz cały wątek od początku, bo zaplątałeś
    się teraz we własny ogon.

    Osoba "moje_rzedmioty" napisała odnośnie przepisu, który za chwilę od
    01/01/2011 odchodzi do lamusa:

    "Na szczęście bo to bardzo debilny przepis był"

    na co Ty jej odpisałeś:

    "A obecny nie jest debilny?"

    Po czym za chwilę podajesz ... dokładnie ten sam przepis.

    No comment :)

    K.