  • 1. Data: 2010-12-22 17:38:52
    Temat: Opinie w internecie a możliwość ścigania po sądach
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    Witam!

    W marcu zamieściłem na 2-3 portalach i na grupie dyskusyjnej regionalne
    niepochlebną opinię

    Teraz starszy mnie sądem i odszkodowaniem. Czuję się zastraszony,
    najchętniej bym pousuwał t wpisy, ale z tych portali nie tak łatwo a z
    usenetu to w ogóle nie wiem czy się da.

    Przysłał mi żądanie usunięcia SMSem i dał czas do 23.12.

    Może ktoś w coś powiedzieć bo delikatnie mówiąc jestem bardzo
    zaniepokojony całą tą sytuacją.

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 2. Data: 2010-12-22 18:41:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-22 18:38, Użytkownik Bartosz Augustyniak napisał:

> [...]
    >
    > Przysłał mi żądanie usunięcia SMSem i dał czas do 23.12.
    >
    > Może ktoś w coś powiedzieć bo delikatnie mówiąc jestem bardzo

    Podaj linka do wszystkich "niepochlebnych opinii" jakie
    masz usunąć.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-12-22 18:56:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/22/2010 11:38 AM, Bartosz Augustyniak wrote:
> [...]
    >
    > Przysłał mi żądanie usunięcia SMSem i dał czas do 23.12.
    >
    > Może ktoś w coś powiedzieć bo delikatnie mówiąc jestem bardzo

    to zalezy czy niepochlebne opinie byly prawdą czy nie.

  • 4. Data: 2010-12-22 19:09:23
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    W dniu 2010-12-22 19:41, RadoslawF pisze:

    > Podaj linka do wszystkich "niepochlebnych opinii" jakie
    > masz usunąć.
    >

    > Pozdrawiam
    Generalnie zostaje usenet
    Tu mi było łatwiej znaleźć niż na googlu
    http://www.wirtualna.lodz.pl/forum/showthread.html?t
    =93616

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 5. Data: 2010-12-22 19:11:05
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    W dniu 2010-12-22 19:56, witek pisze:

    > to zalezy czy niepochlebne opinie byly prawdą czy nie
    Były prawdą, ale to pewnie dopiero będę mógł wykazać przed sądem, a tam
    już może nie być takie oczywiste i w ogóle nie mam na to ochoty

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 6. Data: 2010-12-22 19:28:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał w
    wiadomości news:4d124ce4$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...

    > Generalnie zostaje usenet
    > Tu mi było łatwiej znaleźć niż na googlu
    > http://www.wirtualna.lodz.pl/forum/showthread.html?t
    =93616

    W mojej ocenie brak podstaw do ścigania Cię za umieszczenie zacytowanego tu
    wpisu. Jest to Twoja opinia i tyle. Chyba, że informacje o opóźnieniu w
    instalacji lub sposobie obliczania należności są nieprawdziwe, a sam
    poszkodowany potrafi tego dowieść ewentualnie przed sądem.

  • 7. Data: 2010-12-22 19:48:06
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.12.2010 Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał/a:
    > Generalnie zostaje usenet
    > Tu mi było łatwiej znaleźć niż na googlu
    > http://www.wirtualna.lodz.pl/forum/showthread.html?t
    =93616

    Jeśli napisałeś prawdę, to w ogóle bym sekundy nie poświęcił na martwienie
    się tym tematem.

    Należy opisywać wprost prawdziwe doświadczenia z różnymi firmami,
    przedsiębiorcami. Ja na przykład założyłem sobie drugie konto na allegro
    właśnie po to. Żeby móc bez obawy o 'odwetowego' negatywa zjebywać z góry
    na gół chujowych sprzedawców, wysyłających książki w kopertach bąbelkowych,
    odczekujących miesiąc od zakupu, nieprzyjmujących zwrotów itd.
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2010-12-22 19:52:32
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    W dniu 2010-12-22 20:28, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > w instalacji lub sposobie obliczania należności są nieprawdziwe, a sam
    > poszkodowany potrafi tego dowieść ewentualnie przed sądem.

    Terminy instalcji to wszystko na gębę, sposób naliczania to pewnie z dat
    by wynikało.

    Boję się przed sądem może coś udowodnić, albo ja nie będę mógł czegoś
    udowodnić.
    Mam złe przeczucia ewentualny proces może mnie wykończyć w pierwszej
    kolejności zdrowotnie. Już po tym SMSie jestem rozstrzęsiony, żona z nim
    próbowała gadać ale facet jest zacietrzewiony.

    Najchętniej to bym spróbował jakoś osunąć te wpisy z usenetu ale nie
    wiem czy to jest technicznie możliwe

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 9. Data: 2010-12-22 20:03:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/22/2010 1:48 PM, Samotnik wrote:
    > wysyłających książki w kopertach bąbelkowych

    ???

  • 10. Data: 2010-12-22 20:09:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-22 20:52, Użytkownik Bartosz Augustyniak napisał:

> [...]
    > próbowała gadać ale facet jest zacietrzewiony.
    >
    > Najchętniej to bym spróbował jakoś osunąć te wpisy z usenetu ale nie

    O ile z jakiegoś forum usunąć można to z usenetu jest to
    problematycznie. Teoretycznie usuniesz ale kopie zostaną.
    Jeśli wszystkie opinie o które ma pretensję przedstawiciel
    firmy są takie jak podana to olej firmę.
    Zadzwoń na numer z którego wysłano ci SMSa i wyjaśnij nie
    ugniesz się przed próbą zastraszenia. Dobrze było by nagrać
    tę rozmowę, może gościa poniosą nerwy nabluzga i ty będziesz
    miał podstawę do straszenia jego.