  • 11. Data: 2010-10-22 18:33:08
    Temat: Re: Reklama na ścianie budynku
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-21 19:36, Fantom pisze:

    > Nie wyobrazam sobie co to moze byc za reklama rzucona na 4 m2 budynku z
    > domowego projektowa. Jak nic musi miec z kilka tys lumenow. a zreszta
    > popatzr sobie powiedzmy z 5 m w oczko zwyklego domowego projektora. To
    > zobaczysz ... a w sumie nic nie zobaczysz przez jakis czas.

    Projektor domowy 2500 ANSI Lumenów wyświetla doskonale
    widoczny obraz na jasnej ścianie np. 10 m x 15 m Pod
    warunkiem że jest to w nocy i jest to nieoświetlona ściana.
    Z odległości 5 m patrząc w obiektyw nic Twojemu wzrokowi
    nie grozi.

    Tomy M.

  • 12. Data: 2010-10-22 18:37:34
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-21 01:35, SDD pisze:
> [...]
    > dla pociagow odrzutowcow i poduszkowcow), to sobie zalozmy taka hipotetyczna
    > sytuacje:
    >
    > Za pomoca jakiegos silnego projektora chcialbym wyswietlic na scianie
    > jakiegos budynku, czy innym tego typu obiekcie, nie nalezacym do mnie, swoja
    > reklame wyborcza. Zakladam, ze nie posiadam zgody wlasciciela obiektu (nie
    > pytam o nia).
    >
    > Pytanie - czy tak wolno, czy cos za to grozi... - a moze juz ktos o takiej
    > sprawie slyszal (technika idzie wszak do przodu) - jaki byl final?

    Zastosowanie w tym przypadku znajdą przepisy budowlane
    o uciążliwych emisjach.
    Światło MOŻE BYĆ EMISJĄ. Oskarżyciel i Sąd mają prawo potraktować
    emisję świetlną na sąsiednią działkę jako emisję uciążliwą.

    Też kiedyś miałem ten pomysł, jeszcze w czasach gdy
    były tylko rzutniki slaidów.
    Zastosowałem coś podobnego w reklamie sklepu, napisy
    reklamowe są wyświetlane na deptaku z dyskotekowych
    projektorów/skanerów typu HEAD(gobo zamiast slaidu)
    Do tej pory (kilka lat) miasto się do tego nie przyczepiło.
    Teraz konstruuję reklamę laserową wyświetlaną w powietrzu
    nad deptakiem, dla tego samego sklepu :-)

    Tomy M.