  • 1. Data: 2010-10-21 09:45:48
    Temat: Specyficzny rodzaj windykacji.
    Od: "Szolek" <s...@w...cyberlan.totezwytnij.pl>

    Witam

    Pewna firma spartoliła usługę którą mi wykonywała.
    Dziś nie mogę się do nich dodzwonić. Nikt nie chce
    ze mną rozmawiać.
    Czy zautomatyzowane dzwonienie z nagraniem, że żądam
    usunięcia usterki może spowodować jakieś konsekwencje
    prawne przeciwko mnie?

    Szolek
    Verba docent exempla trahunt

  • 2. Data: 2010-10-21 09:50:48
    Temat: Re: Specyficzny rodzaj windykacji.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 11:45, Szolek pisze:
> [...]
    > ze mną rozmawiać.
    > Czy zautomatyzowane dzwonienie z nagraniem, że żądam
    > usunięcia usterki może spowodować jakieś konsekwencje

    Ale co, nie odbierają telefonu? Możesz dzwonić do oporu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-10-21 09:52:11
    Od: "Szolek" <s...@w...cyberlan.totezwytnij.pl>

    > Ale co, nie odbierają telefonu? Możesz dzwonić do oporu.

    Odbierają ale gdy słyszą mój głos to odkładają słuchawkę
    na bok...

  • 4. Data: 2010-10-21 09:54:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 11:52, Szolek pisze:
    > wiadomości news:i9p2do$3cr$2@news.onet.pl...
    >
    > Odbierają ale gdy słyszą mój głos to odkładają słuchawkę
    > na bok...

    Obsmaruj ich w internecie i odpowiednio wypozycjonuj ;)

    --
    Liwiusz