  • 1. Data: 2010-10-20 19:13:13
    Temat: Dane w BIP
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Byłbym wdzięczny za pomoc. Dzisiaj się dowiedziałem, że będę prowadził w firmie
    BIP. Na początku ma tam zamieścić podstawowe dane, te obligatoryjne, a potem
    następne w zależności od potrzeb. Oczywiście mam ustawę do przeczytania.

    Jakie obowiązkowo dane musi umieścić w BIP spółka z oo zajmująca się usługami
    komunalnymi (wodą, ścieki, śmieci, cmentarz itp...)? (spółka w której 100%
    udziałów ma gmina)

    Na co zwrócić szczególną uwagę przy prowadzeniu BIP-u ? Czy znajomość ustawy jest
    wystarczająca do tego zajęcia ? Trzeba się dodatkowo szkolić itp ?

    Tomek