  • 1. Data: 2010-10-20 20:44:39
    Temat: [CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Przepraszam za cross-posta, ale chciałem napiętnować wrażliwą skórę gadów z
    krakowskiej drogówki + swój niewyparzony ryj.

    Kurwa. Ja to zawsze muszę dołożyć do pieca :-/
    Tak się składa, że lubię czytać w korku. Kładę sobie książkę - albo
    gazetkę - na kierownicę i prę do przodu - ot, taki sposób na odstresowanie.
    Zamiast się wkurwiać, se poczytam.
    Tak samo było sjewodnia na Nowohuckiej pod "tandetą".
    Jest parę książek do których lubię wracać, w tym kosikowy Vertical (IMHO
    jedna z ciekawszych - nie piszę - najlepszych, bo gusta są różne) powieści
    SF postkomunistycznego dwudziestolecia;
    który po raz trzeci czytałem i rozkminiałem za kierownicą właśnie dzisiaj.
    No i tak smakując tomik niezłej literatury przemieszczałem się pomału do
    klienta, kiedy zatrzymał mnie pan w niebieskim mundurze - ponoć za to, że
    czytając za kierownicą, stwarzam zagrożenie dla ruchu drogowego. Wziął
    dokumenty do radiowozu, z którego po chwili, z moimi papierami i jakimś
    druczkiem w łapie - wylazł jego kolega. Podszedł do mnie, wypełnił jakiś
    świstek i powiedział, że da mi tylko pouczenie, ale żebym więcej w korku nie
    czytał.
    Z uśmiechem wręczył mi wypisany kwit, DR i prawko i spytał:
    - A dobra chociaż ta książka?
    - Dobra. Ale i tak pan nie przeczyta.
    - Dlaczego? Zawsze jakaś chwila się znajdzie.
    - No tak. Ale z tego co widzę pan pisarz, a czyta kolega z radiowozu.
    - =*^*#*^$#^&)()_*$

    No i w związku z tym mam pytanie: czy patrol może po wylegitymowaniu,
    udzieleniu pouczenia i oddaniu papierów zarządać ich ponownie, a następnie
    zrobić maks trzepanko - włącznie z zaglądaniem do bagażnika? A po wszystkim
    dojebać mandat za stan techniczny samochodu i zabrać dowód rejestracyjny?
    Czeka mnie mała potyczka w sądzie, bo mandatu nie przyjąłem, a "styrane"
    auto (niby luz na kierownicy) to czteromiesięczna Insignia.

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 2. Data: 2010-10-20 20:56:12
    Temat: Re: [CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/20/2010 3:44 PM, Koziołek wrote:
> [...]
    > Czeka mnie mała potyczka w sądzie, bo mandatu nie przyjąłem, a "styrane"
    > auto (niby luz na kierownicy) to czteromiesięczna Insignia.

    wszystko może.

    w kazdym razie to jeszcze nie koniec zapewne
    poczekaj na wezwanie z sadu w zwiazku z obrazą funkcjonariuszy.

  • 3. Data: 2010-10-20 20:56:57
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > Z harcerskim pozdrowieniem,
    Ja kiedyś miałem kontrol sprowokowaną przez głosy z CB. Jednego z
    policjantów wkurzyło określenie "misiaczki".
    Kontrol trwała ponad godzinę.

    Opisywałem to na grupie przy jakieś tam okazji i dostałem odpowiedzi mniej
    więcej takie, że powinnem ich na drzewo wysłać...
    tyle, że u mnie mandatu nie było.

    Co do sprawności technicznej to nawet czteromiesięczne auto może być
    niesprawne - tylko kwestia udowodnienia pozostaje.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2010-10-21 05:53:42
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 22:44:39 +0200, Koziołek napisał(a):

    > No i w związku z tym mam pytanie: czy patrol może po wylegitymowaniu,
    > udzieleniu pouczenia i oddaniu papierów zarządać ich ponownie, a następnie
    > zrobić maks trzepanko - włącznie z zaglądaniem do bagażnika?...

    Może. I tak masz szczęście, bo gdyby to była milicja to po takim chamskim
    odezwaniu się do nich miałbyś naprawdę przerąbane... i słusznie zresztą.

    Henry

  • 5. Data: 2010-10-21 07:34:49
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

> [...]

    > Tak się składa, że lubię czytać w korku. Kładę sobie książkę - albo
    > gazetkę - na kierownicę i prę do przodu - ot, taki sposób na odstresowanie.
    /.../
    > No i tak smakując tomik niezłej literatury przemieszczałem się pomału do
    > klienta, kiedy zatrzymał mnie pan w niebieskim mundurze - ponoć za to, że
    > czytając za kierownicą, stwarzam zagrożenie dla ruchu drogowego.

    I miał rację, IMHO.

> [...]
    > świstek i powiedział, że da mi tylko pouczenie, ale żebym więcej w korku nie

    "A mógł zabić" :).
    A tak poważnie - to przecież nic się (do tej pory nie stało. Miło z jego
    strony.

    > Z uśmiechem wręczył mi wypisany kwit, DR i prawko i spytał:
    > - A dobra chociaż ta książka?

    No i nawet chciał na koniec być sympatyczny i żartobliwy. Ale Ty...

    > - Dobra. Ale i tak pan nie przeczyta.
    > - Dlaczego? Zawsze jakaś chwila się znajdzie.
    > - No tak. Ale z tego co widzę pan pisarz, a czyta kolega z radiowozu.

    Niezależnie od reakcji Policjantów - po co był ten tekst? Trafiłeś akurat
    na sympatycznych panów. Złapali Cię na drobnej pierdółce. Ponieważ to była
    pierdółka, a oni sympatyczni, poprzestali na pouczeniu. Aż do tej pory,
    mogliście się w spokoju rozejść, z uśmiechem na ustach po obu stronach. Ty
    byś teraz wazelinował ich na pręgu, oni opowiadaliby znajomym o kolesiu,
    który czytał książkę podczas jazdy. Byłoby - dla obu stron - miło.

    Ale nie, musiałeś, wyskoczyć z chamskim tekstem, i napsuć krwi sobie i
    policjantom.

    --
    Yakhub

  • 6. Data: 2010-10-21 08:35:05
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Yakhub napisał:

    > I miał rację, IMHO.
    W korku który zamierał niekiedy na pół minuty? Kto jest z Krakowa, wie, jak
    to tam teraz wygląda.

    > Niezależnie od reakcji Policjantów - po co był ten tekst?
    Zgoda. Dlatego też się piętnuję ;)

    > Ale nie, musiałeś, wyskoczyć z chamskim tekstem, i napsuć krwi sobie i
    > policjantom.

    Wiesz, tamten odcinek - może kilometr - jedzie się godzinę. Czepianie się
    tego, że ktoś w takim korku czyta książkę to IMHO przegięcie. Równie dobrze
    można by się dowalić do dłubania w nosie i kręcenia kulki z kóz :(
    Owszem, dojebałem głupim tekstem, ale gliniarz ewidentnie ściemnił tym
    niesprawnym samochodem i teraz będą o to udry w sądzie.
    Przecież jak pojadę do przeglądu z "luzem na kierownicy" to facet mnie
    zabije śmiechem...

  • 7. Data: 2010-10-21 08:38:28
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    On 20.10.2010 22:44, Koziołek wrote:
    <ciach>

    Rada na przyszłość: przerzuć się na audiobooki.

    Adam Kłobukowski

  • 8. Data: 2010-10-21 09:07:38
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 10:35:05 +0200, Koziołek napisał(a):

    > Wiesz, tamten odcinek - może kilometr - jedzie się godzinę. Czepianie się
    > tego, że ktoś w takim korku czyta książkę to IMHO przegięcie. Równie dobrze
    > można by się dowalić do dłubania w nosie i kręcenia kulki z kóz :(

    Możesz sobie nawet panienkę z agencji zamówić żeby ci zrobiła... cokolwiek
    ;-) Ważne że jako uczestnik ruchu masz zgodnie z pord obserwować co się
    dzieje dookoła samochodu. To że stoisz w korku to jest okoliczność
    "łagodząca", ale nie anulująca ten obowiązek.

    Henry

  • 9. Data: 2010-10-21 09:56:01
    Temat: Re: [CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Ve=?ISO-8859-2?Q?rtical?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    witek wrote:

    > wszystko może.
    >
    > w kazdym razie to jeszcze nie koniec zapewne
    > poczekaj na wezwanie z sadu w zwiazku z obrazą funkcjonariuszy.

    Ba, połączone z użyciem wulgaryzmów i stawaniem czynnego oporu przy
    kontroli.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2010-10-21 10:50:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/21/2010 4:56 AM, Massai wrote:
    > Ba, połączone z użyciem wulgaryzmów i stawaniem czynnego oporu przy
    > kontroli.

    oraz za niemanie świateł i zapiętych pasów.