    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Regulamin pływali miejskiej
    Date: Wed, 28 Mar 2012 11:28:02 +0200

    W dniu 27.03.2012 20:49, Karol Y pisze:

    > Z panią dyrektor rozmawiałem. Tłumaczyła mi, że kupiłem produkt na który
    > dostałem paragon i jakby to było tego samego dnia + nie użyte, to
    > mógłbym zwrócić. A tak, to bez znaczenia, że w regulaminie karty nic o
    > *niemożności* zwracania nie ma napisane, nie mogę i już. I nie ważne, że
    > czytnik pokazuje ile w systemie jest na tej karcie.

    No i słusznie, bo to nie karta płatnicza ani rachunek bankowy, ale po
    prostu bilet wstępu. Już go masz.

    Z karty przedpłacanej w telefonii komórkowej też nie wyjmiesz kasy.
    Zapłaciłeś za minuty rozmów, zostały ci one dostarczone, a ty sobie je
    wykorzystujesz kiedy chcesz.
    Tu zapłaciłeś za minuty pobytu na basenie do wykorzystania kiedy chcesz.
    Więc wykorzystuj.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek