  • Data: 2012-03-28 20:38:35
    Temat: Re: Regulamin pływali miejskiej
    Od: spp <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-28 16:45, m pisze:

    > Nie. Ja zrozumiałem tak, że z jednego tytułu (program benefit)
    > przysługuje mu godzina darmowego korzystania, z drugiego tytułu
    > (załadowana karta stałego klienta) , X godzin korzystania, gdzie X jest
    > dużą liczbą.
    >
    > Przebywał tam 1.5h. Pisze że nie znalazł nic w regulaminie na temat
    > rozliczenia takich przypadków. Naturalne jest więc, że oczekuje że
    > będzie miał za darmo cały pobyt.

    A skąd uprawnienie do wymyślania własnych przypadków i sposobów
    rozliczania? To nie jest naturalne że w czasie pobytu na basenie ktoś
    wymyśla sobie sposób zapłaty i uważa, że skoro nie ma w regulaminie na
    ten temat ani słowa to na pewno tak można. :(

    No cóż - IMHO gdyby po godzinie przeszedł się do kasy to zapewne
    odnotowano by fakt jego wyjścia z pierwszą kartą i wejścia z drugą - nie
    byłoby problemu a pewnie cały manewr wykonałby w kąpielówkach. :)

    --
    spp