  • 11. Data: 2005-11-24 11:10:12
    Temat: Re: Reader's Digest- nachalna przesyłka
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Stefan wrote:
    > Oczywi?cie można też olać ten list. Ale wtedy palanty zasypiš mi skrzynkę
    > następnymi bzdetami ......... Skoro bez skrępowania ?lš bzdury bez wyra?nej
    > mojej zgody ...............

    Miałem kiedyś podobny przypadek. Ale zrobiłem inaczej. Wypełniłem kwit i
    wygrałem konkurs. Dostałem zegarek. Oczywiście nic nie kupiłem i nigdzie
    nie zadeklarowałem, że chciałbym coś kupić w przyszlości. Natychmiast
    dali mi spokój. 10 lat ani jednej przesyłki od RD :)
    Fonon

  • 12. Data: 2005-11-24 21:03:23
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiście można też olać ten list. Ale wtedy palanty zasypią mi skrzynkę
    > następnymi bzdetami ......... Skoro bez skrępowania ślą bzdury bez
    > wyraźnej
    > mojej zgody ...............

    Napewno RD dolaczylo koperte zwrotna (z oplata pocztowa przezucona na
    nich) - do tej koperty zamiast tych ich smiesznych kuponow wlozylem pismo z
    nakazem zaprzestania przetwarzania danych - od tej pory nie bylo od nich
    rzadnej przesylki, a mija juz pewnie z 2 lata.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 13. Data: 2005-11-25 06:10:56
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości
    > Napewno RD dolaczylo koperte zwrotna (z oplata pocztowa przezucona na
    > nich)

    Kiedyś może i dołączało takie koperty, ale teraz na kopertach
    zwrotnych jest wydrukowany tekst "TU PRZYKLEJ ZNACZEK POCZTOWY".

    Piotr

  • 14. Data: 2005-11-25 23:18:49
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:dm69tn$mp2> Kiedyś może i dołączało takie koperty, ale teraz na
    kopertach
    > zwrotnych jest wydrukowany tekst "TU PRZYKLEJ ZNACZEK POCZTOWY".

    hehe no coz recesja jest, oszczednosci ;)

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 15. Data: 2005-11-25 23:27:46
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > hehe no coz recesja jest, oszczednosci ;)

    Albo za dużo ludzi robiło tak jak Ty ;))

    Piotr