  • 1. Data: 2005-11-23 13:47:39
    Temat: wynagrodzenie nauczycieli
    Od: "SuperAndzia" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    nie wiem czy to odpowiednia grupa , ale na edukacja nikt mi nie udzielił
    odpowiedzi
    czy mógłby mi ktoś zatem powiedzieć czy wynagrodzenie nauczycieli w szkole
    społecznej jest takie samo jak w szkole publicznej, a jeśli tak to ile netto
    wynosi wynagrodzenie dla nauczyciela stażysty( bo otrzymałam sprzeczne
    informacje)
    dziękuję
    Ania

  • 2. Data: 2005-11-23 14:07:06
    Temat: Re: wynagrodzenie nauczycieli
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu SuperAndzia porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > wynosi wynagrodzenie dla nauczyciela stażysty( bo otrzymałam sprzeczne
    Czy ten nauczyciel w szkole spolecznej zatrudniony jest na podstawie
    karty nauczyciela?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl