  • 1. Data: 2005-11-23 16:17:03
    Temat: dluznicy i proby odebrania długów
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam kilkunastu dłużnikó na różne sumy (od 200 do 700zł)
    mam oczywiscie faktury, usługi wykonane były zgodnie z umowami, ale
    płatnosci nie było.
    dłużnikami są osoby fizyczne. jak mogę odzyskać te długi?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2005-11-23 18:02:33
    Temat: Re: dluznicy i proby odebrania długów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

  • 3. Data: 2005-11-23 21:42:12
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    wnosisz do sadu pozew o wydanie nakazu zaplaty w post upominawczym

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 4. Data: 2005-11-23 22:35:46
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Lookasik wrote:

    > wnosisz do sadu pozew o wydanie nakazu zaplaty w post upominawczym

    A potem w nakazowym, i wysylasz w teren komornika...

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 5. Data: 2005-11-23 22:38:08
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    mariposa doux napisał(a):
    > A potem w nakazowym,

    i czekasz na postanowienie o odrzuceniu pozwu
    jakie potem???

    KG

  • 6. Data: 2005-11-23 22:56:37
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    kam napisał(a):

    > i czekasz na postanowienie o odrzuceniu pozwu
    > jakie potem???
    >
    > KG
    dlaczego moze byc odrzucenie pozwu?

    ot było tak..
    podpisałem z kilkoma osoba umowy, usługe świadczyłem, pieniędzy nie
    dostawałem, faktury wystawiałem, podatki płaciłem, a płatnosci nie miałem..
    teraz zgodnie z umową klientom wychodzi kara do zapłacenia (nie na tym
    mi zalezy) ale zapłacić za wykonane usługi mogliby.. chce jakoś odzyskać
    stracone pieniądze.
    wszystko jest udokumentowane.

    --
    pozdros
    icek

  • 7. Data: 2005-11-24 05:30:29
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > A potem w nakazowym, i wysylasz w teren komornika...
    >
    > --
    upominawcze albo nakazowe.. nie ma potem

    tylko ,ze z faktur w nakazowym nie dostanie wiec napisalem ,ze w
    upominawczym

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 8. Data: 2005-11-24 08:53:49
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    icek napisał(a):
    > dlaczego moze byc odrzucenie pozwu?

    bo skoro juz zostanie wydany jeden nakaz i ewentualnie toczy się sprawa,
    to nie może być żadnego 'potem' w nakazowym

    KG