  • 91. Data: 2015-10-05 10:24:18
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 03.10.2015 Marsjanin <m...@m...tk> napisał/a:

    > Możliwe, owszem, że kwota się nie zmienia. Acz oprócz telefonu bywają już
    > coraz częściej zawartości VOD (płatne od obejrzenia), względnie
    > abonamenty na jakieś kanały TV wykupywane czasowo (np. na czas Mundialu).

    W sumie tak. Nie pomyślałem, bo nie korzystam.

    > Zakładając mimo to stałą kwotę, zmienia się numer faktury, który powinien
    > znaleźć się w tytule przelewu. A sądząc z niniejszej dyskusji, Vectrze
    > pewnie jego brak lub powtórzony wiele razy nieodpowiedni numer
    > przeszkadzałby bardzo i pewnie też nie wiedzieliby, jak to zaksięgować. :)

    E, tak źle nie jest. Abonent ZTCW ma indywidualny nr konta
    (końcówka nr konta to numer abonenta) i z mojej praktyki wynika,
    że sztampowy tytuł wpłaty postaci "płatność za usługi telewizja/internet"
    Vectrę satysfakcjonuje.

    Natomiast zmieniony nr abonenta to już nie jest sprawa
    oczywista (inny nr abonenta- inny abonent, mimo że ten sam
    "Jan Kowalski, ul. Długa 7").

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 92. Data: 2015-10-07 19:05:00
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2015 o 00:22 mk4 <m...@d...null> pisze:

    > No nie przesadzaj. Jaka by sprawa nie byla to jednak korespondencja jest
    > zalosna. Az czlowieka skreca, ze za taka jakość jak widzimy w tych
    > mailach ktos w ogole dostaje jakies pieniadze.

    Ale na _co_ Vectra miała reagować?
    Na ejakulaty żałości poszkodowanego przez życie?

    Pani "korespondująca" z rzeczonym wykazała się wielką wrażliwością (chylę
    czoła, ale taka praca)!
    Chyba Wiesiaczek przebił sam siebie - pracownicy Vectry mieli z niego
    niezłą "polewkę" (ale z pełnym szacunkiem), leje z niego usenet (PRHN
    czeka na koniec dyskusji, żeby załączyć całość).
    Psycholodzy będą się posiłkować "przygodami" Wiesiaczka - przyczyni się do
    wiedzy o "humanae spirit".
    Psychiatrzy jeszcze poczekają...

    --
    Trefniś

  • 93. Data: 2015-10-08 06:51:49
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! Finał! Ta-dam!!!
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 17:58, Wiesiaczek pisze:

    Zmęczony już nieco tematem podaję niejako z obowiązku, rezultat walki z
    Vectrą.
    Kończąc wątek mogę z czystym sumienie polecić tę firmę jedynie
    zagorzałym masochistom i/lub ludziom, którzy nic innego nie mają do
    roboty niż namiętna korespondencja z niedorobionymi urzędnikami Vectry.

    A oto finalna (mam nadzieję) odpowiedź z tej pożal się Boże, firmy:

    "Odpowiedź na e-mail z dnia: 25.09.2015 r.
    Bardzo dziękujemy za przesłane uwagi dotyczące działalności naszej
    Firmy. Przekazane przez Panią
    informacje zostały przez nas szczegółowo przeanalizowane i dołożyliśmy
    wszelkich starań, aby rzetelnie je
    wyjaśnić, uwzględniając obowiązujące przepisy prawa*
    1. W nawiązaniu do Pana zgłoszeń informujemy, że w ramach indywidualnego
    rozpatrzenia Pana
    reklamacji oraz mając na uwadze Pana zadowolenie postanowiono umorzyć
    widniejącą na Pana
    rachunku notę odsetkową o numerze NO/20150905/6044/67192 z dnia
    05.09.2015 r. w wysokości 0,45 zł.

    2. Każdorazowo reklamację rozpatrujemy zgodnie z obowiązującą Umową,
    Regulaminem Świadczenia
    Usług, Regulaminami Szczegółowymi oraz ewentualnie Regulaminami Usług
    Dodatkowych.
    Wyjaśniamy, że zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez
    Vectra S.A. pkt. 8.10 (...)
    W przypadku uznania reklamacji, Dostawca Usług rozliczy z Abonentem
    kwotę wynikającą z uznanej
    reklamacji (...).

    3. Informujemy , że w ciągu 14 dni od nadania niniejszego pisma nota
    odsetkowa w kwocie 0,45 zł z dnia
    05.09.2015 r. zostanie anulowana. Jednocześnie informujemy, że w ciągu
    14 dni od daty nadania
    niniejszego pisma zostanie wysłana do Pana nota korygująca na kwotę 0,45 zł.

    4. Nadmieniamy, iż po uwzględnieniu faktury za wrzesień 2015 r., wpłaty
    z dnia 24.09.2015 r. oraz ww.
    operacji finansowych Pana rachunek będzie wykazywał 0,00zł.

    Podsumowując - reklamacja we wskazanym przez Pana zakresie została uznana.
    Dziękujemy za czas poświęcony na złożenie reklamacji. Wszelkie
    przekazywane przez Abonentów informacje
    stanowią dla nas cenną wskazówkę i traktujemy je jako ważny element
    poprawy jakości, dlatego zachęcamy do
    pozostawienia swojej opinii o nas na portalu www.jakoscobslugi.pl.
    Dzięki tym uwagom i sugestiom wiemy
    co powinniśmy poprawić, by nasi Abonenci byli zadowoleni ze współpracy.
    Z wyrazami szacunku,
    Marika Kościńska
    Specjalista ds. Korespondencji
    Sekcja Korespondencji i Reklamacji
    * Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego
    2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej."

    I to by było na tyle :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 94. Data: 2015-10-08 08:20:42
    Od: "nawrakm" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

    W dniu 25.09.2015 o 17:58, Wiesiaczek pisze:

    >Zmęczony już nieco tematem podaję niejako z obowiązku, rezultat walki z
    >Vectrą.

    [ciaaach]

    >I to by było na tyle :)

    Co za debil pieniacz.

  • 95. Data: 2015-10-08 11:58:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nawrakm" napisał w wiadomości grup
    >Co za debil pieniacz.

    Pieniacz ?
    A czemu nie napisali "po szczegolowym sprawdzeniu stwierdzilismy, ze
    oplacil pan faktury w terminie, w zwiazku z czym anulujemy naliczone
    odsetki i noty".

    No i w koncu nie wiem - poinformowali go o zmianie konta, czy bedzie
    powtorka z rozrywki ?

    J.

  • 96. Data: 2015-10-10 02:38:03
    Od: "nawrakm" <n...@d...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >odsetki i noty".

    >No i w koncu nie wiem - poinformowali go o zmianie konta, czy bedzie

    Matołku, poinformowali zanim pieniacz zaczął pieniactwo, dlatego jest
    pieniaczem.

  • 97. Data: 2015-10-10 10:11:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 października 2015 11:58:59 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > odsetki i noty".
    >
    > No i w koncu nie wiem - poinformowali go o zmianie konta, czy bedzie
    Debil nie doczytał a teraz ma pretensje do wszyskich zamiast do siebie.
    Sporadycznie używam słowa debil ale czytając jego pisanine do Vectry samo się to
    słowo na usta ciśnie.

  • 98. Data: 2015-10-16 11:09:18
    Temat: Re: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Sep 2015, Marek Pazio wrote:

    > Albo w dupiu lub w rowiu, w cudzysłowie drogi Gotfrydzie.

    Co racja to racja, thx!

    pzdr, Gotfryd

  • 99. Data: 2015-10-16 11:15:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Sep 2015, nawrakm wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał

    > Skąd pewność, ze nie przypisane do nowego klienta miszczu?

    Ależ nie ma żadnej - w takim układzie Wiesiaczek ma roszczenie
    o nienależne świadczenie :>
    Ale przyznasz, że żeby w ciągu roku od zmiany konta stare konto
    "dać nowemu klientowi", to musiałby tam pracować ktoś bardziej
    roztrzepany od Wiesiaczka.
    I co ważniejsze, nadal nie zmienia to faktu, że wpłacał Wiesiaczek,
    że przypomnę "numer na przedawnienie" wynikły z prawa wpłaty przez
    osobę trzecią (a z tytułu wysokich kwot przy przekrętach wyroki
    były swojego czasu opisywane w prasie).

    pzdr, Gotfryd

  • 100. Data: 2015-10-16 11:19:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Sep 2015, Marek wrote:

    > Nie do końca. była kiedyś głośna sprawa. Dłużnik zapłacił za towar sprzedawcy
    > z dużym opóźnieniem (chodziło bodajże o kwotę 11 tys), jednak zanim zapłacił
    > wierzyciel sprzedał dług windykatorowi.
    > Dłużnik wpłacił dług windykatorowi (kwota urosła już do 20k) ale nie na jego
    > konto ale na konto małżonki windykatora

    I to IMO (bez "H") kończy próby porównywania takich przypadków :)

    > Sąd zapytał (tylko) czy dłużnik uregulował
    > zobowiązanie, windykator: nie. I już było po sprawie bo sądu nie interesuje
    > komu i co wpłacał dłużnik, jeśli wierzyciel twietdzi, że zobowiązanie nie
    > zostało uregulowane.

    Chyba, że dłużnik pokaże kwit, że wpłacił WIERZYCIELOWI.
    A nie jego małżonce czy kotu...

    pzdr, Gotfryd