  • 1. Data: 2009-09-25 18:01:13
    Temat: Raiffeisen leasing i ...
    Od: Papik <p...@a...net>

    Drodzy Koledzy i Kolezanki,
    czy istnieje jakas podstawa prawna do tego aby leasingodawca zadal ode mnie
    FV ZAKUPU (mojej) oraz potwierdzenia zaplaty za towar (moj)?

    Uscislajac: KLIENTA - LEASINGODAWCA - DOSTAWCA (ja).
    Klient ma sprzet (moj) od 3 miesiecy (2 miesiace testow, jeden miesiac
    opier.. sie przez Leasing - "nie mieli czasu"). Leasing zazadal ode mnie (po
    podpisaniu zamowienia, przeze mnie i umowy przez klienta, i wystawieniu
    przeze mnie FV na leasing) powyzszych dokumentow.

    Oczywiscie odmowilem pokazania FV zakupu z kilku powodow, glowny jest
    taki,ze taka FV jest dla mnie swietoscia, jako "umowa" pomiedzy moim
    dostawca a mna i koniec. Jedynie okazalem dobra wole dajac kontakty do osob
    odpowiedzialnych za platnosci u moich dostawcow.

    Pomijam fakt,ze nikt sie nie upomina o towar, nigdzie nie zalegam z
    podatkami, zusami etc i wszystko jest robione w 100% legalnosci :)

    Moze ktos pomoc rozwiazac moj problem ?

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 2. Data: 2009-09-25 21:02:53
    Temat: Re: Raiffeisen leasing i ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Papik" <p...@a...net> napisal w wiadomosci
    ..

    Zadac moga. ty im nie masz obowiazku udostepnic. oni nie maja obowiazku
    tego sfinansowac. Tak to mniej wiecej wyglada w uproszczeniu. Twoja faktura
    zapewne potrzebna im jest do oceny, czy nie zawyzono wartosci
    leasingowanego sprzetu.

  • 3. Data: 2009-09-27 20:29:31
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 23:02:53 +0200, Robert Tomasik napisal/napisala:
> [...]
    > tego sfinansowac. Tak to mniej wiecej wyglada w uproszczeniu. Twoja faktura
    > zapewne potrzebna im jest do oceny, czy nie zawyzono wartosci

    No to zycze im powodzenia :>