  • 1. Data: 2009-09-25 09:07:13
    Temat: Dziedziczenie spadku
    Od: "K.M." <D...@O...PL>

    Witam serdecznie, mam takie o to zagadnienie
    Jest spadek po zmarłym 20 lat temu mężczyźnie który miał żonę i 4 dzieci
    żona żyje
    3 z tych dzieci żyje
    1 nie żyje i pozostawił żonę i 3 dzieci

    w jakiej części odziedziczą spadem dzieci zmarłego syna spadkodawcy ?

    oraz gdyby już doszło do podziału spadku to czy to że część
    spadkobierców zajmowało i opiekowało się nieruchomością (remonty itp.)
    ma jakieś znaczenie ?
    --
    Pozdrawiam Krzysztof M.

  • 2. Data: 2009-09-25 13:23:19
    Temat: Re: Dziedziczenie spadku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    K.M. wrote:
> [...]
    >
    > oraz gdyby już doszło do podziału spadku to czy to że część
    > spadkobierców zajmowało i opiekowało się nieruchomością (remonty itp.)

    zajrzyj do archiwum z zeszlego tygodnia