  • Data: 2023-05-20 19:52:21
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2023 o 19:15, Shrek pisze:

    > Sprawdzenie adresu na dokumencie cię przerasta?

    W jakim sensie? Już pomijam litościwie brak podstaw do żądania
    przedstawienia takiego dokumentu oraz brak restrykcji jego braku.

    > No i? Niemanie alibi też nie jest przestępstwem a jednak się sprawdza.

    Ale samo w sobie przestępstwem nie jest. Ty próbujesz ścigać kogoś za
    sam brak alibi, a nie przestępstwo.

    > Bo ty prosty człowiek jesteś.
    > Pech - trzeba ruszyć dupę i sprawdzić...

    Co? Czy zginął dokument? Może schował go w szufladzie i nie chce
    pokazać, więc zrobić przeszukanie.

    > No i co z tego? Tak samo jak masz trup - sytuacja podobna jak go zabili
    > co jak sam umarł. Czy z tego wynika że nie należy sprawdzać, bo może sam
    > wzioł i umar?

    Wiesz ilu ludzi codziennie umiera? Nikt nie wszczyna z tego powodu
    śledztwa.

    > Uważam, że lepsze by było jakbyście robili swoją robotę. A jak nie
    > robićie to tak jak pisałeś - szreki i kwiatki powinny pisać zarzalenia
    > na niedopełnienie obowiązków aż wam się dupy zaczną palić.

    No i Policja robi swoją robotę - zajmuje się ściganiem przestępstw.

    --
    (~) Robert Tomasik