  • Data: 2023-05-20 23:15:39
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogarniamy. To nie są przestępstwa. Nie ma żadnego sensu się tym
    > zajmować, bo niby co by miało z tego wyniknąć?

    Skąd wiesz, że te zgłoszenia nie są przestępstwami, skoro wkładacie to
    do szuflady i się tym nie zajmujecie?

    > Nikt tego nie morzy, bo nie wszczyna.

    Czyli jeszcze gorzej niż myślałem.

    > To nie są przestępstwa. Spróbuj to
    > ogarnąć.

    Skąd wiesz, że dane zgłoszenie to nie przestępstwo, skoro się tym nie
    zajmujecie?
    Spróbuj to ogarnąć.

    > Po za tym, o ile ktoś nei jest - jak przykładowo Ty - uparty,
    > to zrozumie, że składanie zawiadomienia o przestępstwie w sprawie nie
    > będącej przestępstwem nie ma żadnego sensu.

    Dlatego składa się zawiadomienie o podejrzeniu przestępstwa.
    I o ile ktoś nie jest - przykładowo ty - uparty, to rozumie, że skoro
    ktoś takie zawiadomienie składa, to jeszcze nie wiadomo, czy to jest
    przestępstwo, czy nie jest.
    Dlatego to ma sens, bo za to wam obywatele płacą i dali wam specjalne
    uprawnienia, bo tylko wy to możecie sprawdzić i ścigać oszustów.
    Lub umorzyć _po_sprawdzeniu_, a nie po wrzuceniu do szuflady.

    > Większość normalnych ludzi
    > to ogarnia.

    Ale ty nie.

    > Nie, staramy sie robić to,co do nas należy.

    Przecież przed chwilą pisałeś, że wkładacie to do szuflady i macie wyjebane.
    Macie osobowość mnogą? To żaden wstyd, ale przedyskutujcie to między sobą.

    > A w Ameryce nadal biją murzynów?

    Jeśli nawet, to wy też musicie?

    Czyli nadal macie kapliczkę?
    Chyba jakoś spędzacie czas podczas nicnierobienia i czekania na termin
    umorzenia?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr