  • Data: 2023-05-20 21:12:45
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2023 o 20:06, Shrek pisze:

    > Toczące się postępowanie nie wystarczy? Jak byłem poszkodowanym to mnie
    > normalnie poprosili o różne papiery i po prostu im wydrukowałem.

    Bo chciałeś. A on nie chce. I chcesz zarządzić przeszukanie celem
    znalezienia papierka, gdyż jego dzierżyciel twierdzi, ze zgubił?

    > No nie jest. Co nie znaczy że nie należy sprawdzić jak się da.

    Ale po co? Równie dobrze możesz zarządzić sprawdzenie, czy facet ma
    czerwone skarpetki. Da się. Nic to do sprawy nie wniesie, ale możesz.

    > A to już ty sobie wymyśliłeś.

    No ścigasz go za brak potwierdzenia nadania, którego on posiadać nie musi.

    > Może po prostu wszcząć postępowanie. Skoro ciebie nie dziwi, że towar
    > nie doszedł, sprzedający nie chce pokazać dokumentu wysyłki, to co
    > jeszcze musi się stać, żebyś się zaczął zastanawiać czy coś tu nie gra?

    Ale komu nie chce go pokazać? Kupującemu - nie ma takiego obowiązku. Ma
    obowiazek dostarczyć towar. Może sam przywieźć. Nie musi wysyłać.
    Policji? Ale co to Policje obchodzi. Zrozum wreszcie, że z punktu
    widzenia oszustwa wysłane lub nie towaru jest czynności zupełnie obojętną.

    > Jak nie ma wątpliwości że nie była udziału osób trzecich to nie. Tu masz
    > zgłoszone podejrzenie czynu zabronionego więc zupełnie odmienną sytuację.

    Dobra. To inaczej. Facet zmarł na jakąś chorobę w szpitalu. Nagle ktoś
    ma wizję i twierdzi, że go zastrzelono. Będziesz wykopywał zwłoki by
    sprawdzić, czy nie ma dziurki od kuli?

    > Tak średnio, skoro sam przyznawałeś, że ignorujecie pojedyncze
    > zgłoszenia, chyba że ktoś połączy kropki że jest tego więcej. paragraf
    > nie mówi, że raz to nie oszustwo, więc....

    Nikt niczego nie ignoruje. nawet pojedyncze zawiadomienie jest badane -
    ale pod kątem popełnienia przestępstwa, nei zaś niewywiązania się z umowy.

    --
    (~) Robert Tomasik