  • Data: 2023-05-20 22:56:15
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2023 o 21:46, Shrek pisze:

    > Czyli co - jak nie chce to trzeba schować łeb w piach i twierdzić, że
    > nie ma przesłanek, bo ie chce?

    Po prostu trzeba to zrozumieć, że ma takie prawo.

    > Pokonałeś mnie doświadczeniem. Ja kończę - nie warto żadnych spraw
    > prowadzić bo wystarczy że lisek powie że to nie on.

    Warto, o ile są przesłanki, ze to przestępstwo. Jeśli nie ma, to
    pozywasz sprzedawcę. On albo sądowi przedstawi dowód na to, że wywiązał
    się ze zobowiązania, albo sąd wyda prawomocny wyrok. Policja tu nic nie
    pomoże, bo nie ma instrumentów prawnych do rozstrzygania sporów
    cywilnych. I o to mi chodzi, a nei o to, czy się komuś chce, czy nie
    pracować.

    --
    (~) Robert Tomasik