  • Data: 2023-05-20 19:46:42
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2023 o 19:01, Kviat pisze:

    > To dlaczego tak płaczesz, że z tym jest tak dużo roboty, że nie
    > dalibyście rady tego ogarnąć?

    Ogarniamy. To nie są przestępstwa. Nie ma żadnego sensu się tym
    zajmować, bo niby co by miało z tego wyniknąć?

    > Czy ty właśnie publicznie przyznałeś, że przyjmujecie zgłoszenie,
    > wkładacie do szuflady i macie na to wyjebane, nic z tym nie robicie i
    > tylko czekacie z terminem na umorzenie?

    Nikt tego nie morzy, bo nie wszczyna. To nie są przestępstwa. Spróbuj to
    ogarnąć. Po za tym, o ile ktoś nei jest - jak przykładowo Ty - uparty,
    to zrozumie, że składanie zawiadomienia o przestępstwie w sprawie nie
    będącej przestępstwem nie ma żadnego sensu. Większość normalnych ludzi
    to ogarnia.

    > Czyli, że jesteście zwykłymi pasożytami żyjącymi na kosz obywateli...

    Nie, staramy sie robić to,co do nas należy.

    > Pięknie.
    > Kapliczkę na komisariacie też macie?

    A w Ameryce nadal biją murzynów?

    --