  • Data: 2023-05-20 23:42:56
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo chciałeś. A on nie chce. I chcesz zarządzić przeszukanie celem
    > znalezienia papierka, gdyż jego dzierżyciel twierdzi, ze zgubił?

    Aaaa... to w porządku. Jak potencjalny oszust nie chce, to trudno.
    Nic się już nie da zrobić. Oszukany obywatel musi się z tym pogodzić i już.

    > No ścigasz go za brak potwierdzenia nadania, którego on posiadać nie musi.

    Skoro nie musi, to może bezkarnie oszukiwać.
    Genialne.

    > Ale komu nie chce go pokazać? Kupującemu - nie ma takiego obowiązku.

    No więc skoro towar nie doszedł, a sprzedający nie chce pokazać
    potwierdzenia nadania, to obywatel idzie na policję złożyć zawiadomienie
    o _podejrzenie_ oszustwa.
    Czego nie rozumiesz?

    > Ma obowiazek dostarczyć towar.

    Ale nie dostarczył.

    > Może sam przywieźć. Nie musi wysyłać.

    Ale nie przywiózł.
    Czego ci jeszcze brakuje?

    > Policji? Ale co to Policje obchodzi.

    Skoro to policję nie obchodzi, to na chuj obywatelowi taka policja?

    I żeby była jasność: nie obchodzi takich kulsonów jak ty, którzy nie
    rozumieją swojej pracy i nie wiedzą, po co jest policja i za co
    funkcjonariusze dostają wynagrodzenie z podatków obywateli.
    I psują opinię policji, a potem są zdziwieni dlaczego policja ma taką, a
    nie inną opinię i udają, że nie wiedzą dlaczego policjantów (takich jak
    ty) obywatele nazywają kulsonami.

    Pomijając już twoje ułomności i całkowity brak kompetencji, to już za
    samo to powinieneś być dyscyplinarnie zwolniony - za działanie na szkodę
    policji.

    I robisz to z premedytacją, bo chyba nie jesteś na tyle upośledzony, że
    nie wiesz kogo ludzie nazywają kulsonami... i dlaczego.
    Czy jesteś i faktycznie nie udajesz, że nie wiesz?

    A wiesz skąd się wzięły takie kawały w stylu "jeden umie czytać, a drugi
    pisać"?
    Czy też nie?

    > Dobra. To inaczej. Facet zmarł na jakąś chorobę w szpitalu. Nagle ktoś
    > ma wizję i twierdzi, że go zastrzelono. Będziesz wykopywał zwłoki by
    > sprawdzić, czy nie ma dziurki od kuli?

    Jeśli wykonałeś swoją pracę i masz dowody, że go nie zastrzelono, to nie.
    Czego nie rozumiesz?

    Wkładasz takie zawiadomienie do szuflady i zapominasz o sprawie, bo
    wyczytałeś mu w myślach, że to wizja?
    Skąd wiesz, że facet zmarł na jakąś chorobę w szpitalu, skoro tego nawet
    nie sprawdziłeś?

    > Nikt niczego nie ignoruje. nawet pojedyncze zawiadomienie jest badane -
    > ale pod kątem popełnienia przestępstwa, nei zaś niewywiązania się z umowy.

    Przecież pisałeś, że nie badacie, bo za małe prawdopodobieństwo, bo to
    pojedynczy przypadek, że nie macie pomysłu... że czekacie na termin
    umorzenia i po sprawie.
    To są twoje (wasze?) słowa.
    Znowu nie możesz (nie możecie) się dogadać sam ze sobą?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr