  • Data: 2023-05-21 01:29:57
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2023 o 00:53, PD pisze:
    > Czekaj. A sobie coś postanowił, B się dostosował, a Ty żeby między A i B
    > było cacy poświęcasz godzinę, bo B lubisz a A się boisz? To ja ci powiem
    > że cię lubię (szczerze - to nie ironia), ale z roboty bym cię
    > wypierdolił na zbity pysk.

    Nikt A się nie boi. Za to trzeba zrozumieć potrzebę B i tyle. Jeśli to
    ma mu pomóc odzyskać pieniądze, no to trudno. trzeba poświęcić godzinę.
    Podejście do oszustw na ALLEGRO z czasem się zmieniało. Pamiętam, ze był
    czas, ze uznawano, że sprzedawca musi dysponować towarem w chwili
    zawierania transakcji i jeśli go ne miał, to było to oszustwo -
    przykładowo. Nie pamiętam z czego to wynikało, ale chyba z regulaminu
    ALLEGRO.

    Ja przykładowo lobbowałem za uznaniem za oszustwo sprzedaży z
    pominięciem systemu transakcyjnego. Kiedyś to było modne, jak ALLEGRO
    naliczało prowizję od sprzedanego przedmiotu.

    Od pewnego czasu dało się namówić ALLEGRO, by analizowało wypłaty
    odszkodowań i w razie stwierdzenia, że sprzedający po prostu nie wysyła
    towaru składało zawiadomienie o oszustwie do jednostki właściwej dla
    jego miejsca działania. to jest najlepsze rozwiązanie. Bo jak każdy
    pokrzywdzony składa zawiadomienie wg własnego miejsca zamieszkania, to w
    Polsce toczy się wiele postępowań. Sprzedawca spłaca tych, co złożyli
    zawiadomienie i w kieszeni zostają mu pieniądze tych, co im się nie
    chciało zawiadomienia złożyć. W takich pakietach, to jako oszustwo
    przejdą nawet rozbieżności w opisie, bo skoro wiele osób go "źle"
    zrozumiało, to było to oszustwo. I na tym polega moc tych zawiadomień
    ALLEGRO, a nie na tym, że ktoś się ich boi.
    --
    (~) Robert Tomasik