  • 1. Data: 2003-01-19 02:37:17
    Temat: Pytanie o ściąganie (plików)
    Od: "Michux" <m...@h...pl>

    Korzystanie z piratów jest nielegalne...
    Ale czy ściąganie plików (pirackich) na kompa też jest zabronione???

    Pozdrawiam
    Michux
    http://mx.site.pl

  • 2. Data: 2003-01-19 03:01:50
    Temat: Re: Pytanie o ściąganie ( plików)
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Michux wrote:
    > Korzystanie z piratów jest nielegalne...
    > Ale czy ściąganie plików (pirackich) na kompa też jest zabronione???

    Jeśli to program komputerowy to - tak.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 3. Data: 2003-01-19 03:05:42
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michux" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Korzystanie z piratów jest nielegalne...
    > Ale czy ściąganie plików (pirackich) na kompa też jest zabronione???

    Nie bądź naiwny. Oczywiście że tak.
    Jest to tylko inna droga przekazywania kradzionego produktu.
    Pozdrawiam, Joker

  • 4. Data: 2003-01-19 03:12:46
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli to program komputerowy to - tak.
    > pozdrawiam
    > Arek

    Nie tylko. Może to być również nagranie muzyczne, które nie jest
    programem komputerowym - w ścisłym znaczeniu.
    Pozdrawiam, Joker

  • 5. Data: 2003-01-19 03:24:27
    Od: "abcd" <a...@o...pl>

    czym rózni się kopiowanie, jakim jest ściąganie, od używania
    podczas kopiowania występuje transfer bit po bicie czyli cała zawartość
    pliku jest przeglądana - użytkowana

    Arek

  • 6. Data: 2003-01-19 07:43:17
    Od: "SzerszeN" <s...@s...pl>

    Użytkownik "abcd" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czym rózni się kopiowanie, jakim jest ściąganie, od używania
    > podczas kopiowania występuje transfer bit po bicie czyli cała zawartość
    > pliku jest przeglądana - użytkowana

    rozumiem w takim razie ze jak przelewasz wodke z budelki do butelki to ja
    pijesz?

    program to jest narzedzie ktore do czegos sluzy, najpierw z reguly sie go
    instaluje a potem urzywa zgodnie lub mniej z przeznaczeniem, kopiowanie nie
    ma nic wspolnego z instalacja, ani tym bardziej z uzytkowaniem

    SzerszeN

  • 7. Data: 2003-01-19 07:44:08
    Od: "SzerszeN" <s...@s...pl>

    > Jeśli to program komputerowy to - tak.

    a jak brzmi przepis? mowi o posiadaniu, czy o uzywaniu?

    SzerszeN

  • 8. Data: 2003-01-19 10:30:53
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michux" napisał w wiadomości
    > Korzystanie z piratów jest nielegalne...
    > Ale czy ściąganie plików (pirackich) na kompa też jest zabronione???

    Kodeks Karny
    art. 278 [Kradziez]
    § 1. Kto zabiera w celu przywlaszczenia cudza rzecz ruchoma, podlega karze
    pozbawienia wolnosci od 3 miesiecy do lat 5.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto bez zgody osoby uprawnionej UZYSKUJE cudzy
    program komputerowy w celu osiagniecia korzysci majatkowej.

    Pozdrawiam
    -=treneros=-

  • 9. Data: 2003-01-19 11:17:11
    Od: "abcd" <a...@o...pl>

    >rozumiem w takim razie ze jak przelewasz wodke z budelki do butelki to ja
    pijesz?

    Ale pijesz, wsiadasz na miejsce kierowcy, wkładasz kluczyk do stacyjki - nie
    odpalasz samochodu!
    Przechodzący patrol policji wlepia mandat za prowadzenie po pijaku.

  • 10. Data: 2003-01-19 12:01:06
    Od: "abcd" <a...@o...pl>

    > Oj chyba jednak trzeba mieć odpalony silnik...
    >
    > chester

    Wyszło kiedyś na to że jest to wolna interpretacja funkcjonariuszy