  • 1. Data: 2003-01-19 00:45:52
    Temat: Jaka jest kara dla bandyty który oszpecił ciało?
    Od: "Kosmo" <k...@w...pl>

    Jaka jest kara dla bandyty który oszpecił ciało?
    Szczegóły poniżej:
    --
    Bandyckie metody:
    http://belda.b3.nu

  • 2. Data: 2003-01-19 08:58:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kosmo" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jaka jest kara dla bandyty który oszpecił ciało?
    > Szczegóły poniżej:

    Powinna być niższa niż dla takich spamerów jak ty.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 3. Data: 2003-01-19 16:16:54
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    > Jaka jest kara dla bandyty który oszpecił ciało?
    > Szczegóły poniżej:
    > --
    > Bandyckie metody:
    > http://belda.b3.nu

    Poszukaj jakiegoś doktora od głowy.
    Tylko dobrego ...
    Joker

  • 4. Data: 2003-01-19 17:24:09
    Od: "Kosmo" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kosmo" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Poszukaj jakiegoś doktora od głowy.
    > Tylko dobrego ...
    > Joker

    sam sobie poszukaj
    tylko dobrego...
    ja tobie szukal nie bede, nie mam szczescia do lekarzy.

  • 5. Data: 2003-01-19 17:26:23
    Od: "Kosmo" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Kosmo" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Powinna być niższa niż dla takich spamerów jak ty.

    ty jestes spamerem bo piszesz nie na temat.

    --
    Bandyckie metody:
    http://belda.b3.nu

  • 6. Data: 2003-01-20 11:16:06
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Teoria spisku.

    A moze fakt?

    Szukaj dobrego prawnika i wygraj sprawe wtedy pochwal sie ...

    AJA

  • 7. Data: 2003-01-20 12:42:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w wiadomości
    > Teoria spisku.
    >

    > A moze fakt?

    No pewnie! To się nadaje do TVN-u. Do strefy 11;)))
    Cały świat dybie na faceta:)

  • 9. Data: 2003-01-20 17:33:22
    Od: "Kosmo" <k...@w...pl>

    Użytkownik "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w wiadomości
    > Teoria spisku.
    >

    > A moze fakt?
    >

    > Szukaj dobrego prawnika i wygraj sprawe wtedy pochwal sie ...

    sprawa jest w sądzie

  • 8. Data: 2003-01-20 17:33:22
    Od: "Kosmo" <k...@w...pl>

  • 10. Data: 2003-01-20 18:31:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > sprawa jest w sądzie

    Meksykańskim?? W Polsce nie masz szans.Wszyscy są w zmowie i napewno
    sfałszują akta;)))
    W Polsce możesz oczekiwać co najwyżej procesu o zniesławienie.Ale z
    "żółtymi papierami" nie musisz się obawiać;)