  • 1. Data: 2003-01-19 01:36:42
    Temat: zmniejszenie alimentów
    Od: "abcd" <a...@o...pl>

    Mam zasądzone alimenty (córka 6 let) w wysokości 600 zł/mies.
    Założyłem nową rodzinę mamy dziecko 2,5 roku.
    Staram się płacić regularnie alimenty.
    Obecnie jesteśmy bez prawa do zasiłku.
    Prca nieudokumentowana pozwala na opłaty bieżące i skromne życie (300-400
    zł).

    Pytanie
    Do jakiej kwoty mogę zmiejszyć alimenty?
    Jakie są koszty wniesienia pozwu o zmniejszenie alimentów?

  • 2. Data: 2003-01-19 14:01:35
    Temat: Odp: zmniejszenie alimentów
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik abcd <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0cvgd$qfc$...@n...onet.pl...
    > Do jakiej kwoty mogę zmiejszyć alimenty?

    na początek podlicz jakie koszty utrzymania są twojej obecnej rodziny...

    > Jakie są koszty wniesienia pozwu o zmniejszenie alimentów?

    pozniej pogadamy na temat jak to wszytko ominąc by było dobrze
    możesz pisać na priv ...wszystko wyjasnie ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-19 14:23:11
    Temat: Re: zmniejszenie alimentów
    Od: "abcd" <a...@o...pl>

    >Sandra: na początek podlicz jakie koszty utrzymania są twojej obecnej
    rodziny...

    Stałe miesięcznie wydatki (3 osoby)
    - czynsz 400 zł
    - fundusz remontowy 100-200 zł w zależności od inwestycji remont windy,
    ocieplenie - blok
    - energia 120 zł
    - telefon 100 zł
    RAZEM 870 zł

    wydatki bierzące, średnio pozostaje nam 300-400 zł (na 3 osoby.)

    inne które płacę w miarę możliwości lub pożycza mi mama
    - alimenty 600 zł
    - polisy ubezpieczeniowe 540 zł / osoby
    - zalupiliśmy mieszkanie miesięczny koszt kredytu 1.500 zł
    - polisa ubezpieczeniowa córki na którą łoże alimenty 110 zł

    Arek

  • 4. Data: 2003-01-19 16:19:08
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik abcd <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0eccq$p3n$...@n...onet.pl...
> [...]
    > - zalupiliśmy mieszkanie miesięczny koszt kredytu 1.500 zł
    > - polisa ubezpieczeniowa córki na którą łoże alimenty 110 zł

    Arku już wysłałam gotowca pytania kieruj na priv ...

    Sandra